וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "אף אחד לא יכול לגמד את מה שעשינו העונה"

7.4.2024 / 16:29

מאמן מכבי חיפה יגיע במעמד מעורער למכבי תל אביב, אך "פחות מתעסק במה שאומרים. ידעתי שיסתכלו רק אם אקח אליפות. העונה לא נגמרה, רוצים להראות במשחק הזה את מכבי חיפה האמיתית"

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

ההפסד לבני ריינה וההדחה מהגביע בידי מכבי נתניה בשבוע שעבר הותירו את מכבי חיפה במצב בו היא עשויה לסיים את העונה ללא תארים, לראשונה אחרי שלוש שנים. מחר (שני, 20:30) יגיעו הירוקים למשחק העונה אצל מכבי תל אביב אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. בעקבות ההתפרקות שומע מסאי דגו קולות לפיהם הוא צפוי לסיים את תפקידו בסיום העונה, כשברק בכר הולך ומתקרב בחזרה למועדון מהכרמל. ברקע זה התייצב דגו היום למסיבת העיתונאים לקראת הביקור בבלומפילד.

"נכון שאנחנו בתקופה לא טובה, חודש של תוצאות לא טובות ויכולת שלא מספיקה. כולנו מאוד ביקורתיים לעצמנו ויודעים שמצפים מאיתנו להרבה יותר, יש תקופות שאתה עובד הכי קשה והכל בא הפוך. זה מה שנגזר עלינו, אבל תמיד יש עוד משחק כדי לתקן. מבחינתי הכי חשוב שיש מחר משחק גדול כדי לעשות את זה", פתח דגו את דבריו. "אני אישית מתנתק מרעשי הרקע, עברתי במהלך השנה הזאת הכל. אני מתעסק רק בלהרים את הקבוצה ולהביא דברים חדשים כדי לעזור לשחקנים. גם הם מאוד רציניים וכולם מבינים שאנחנו בסיטואציה שלא רצינו להיות בה. אני בטוח שהשחקנים יבואו מחר מוכנים ונעשה את העבודה".

הגישה שכל משחק תלוי במכבי חיפה: "אם הייתי שואל אותך לפני הפועל תל אביב ומכבי נתניה במי זה תלוי, אני בטוח שהיית אומר שזה תלוי במכבי חיפה. גם בהפסדים, זה תלוי במכבי חיפה. ואם ניראה כמו ב-20 דקות האחרונות מול נתניה, נקבל בראש. אם ניראה כמו איך ששיחקנו נגד מכבי תל אביב, גם בבלומפילד, נעשה ניצחון".

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. ברני ארדוב
לא מתרגש מרעשי הרקע. מסאי דגו/ברני ארדוב

דגו המשיך: "מהרגע הראשון שהגעתי למועדון הזה, ידעתי שיסתכלו רק אם אזכה באליפות. ועדיין, חשוב שאגיד את זה - אף אחד לא יכול לגמד את מה שעשינו השנה. שילוב הצעירים, ההישגים באירופה. זה לא אומר שאנחנו צריכים להגיד שנגמרה העונה, אלא צריכים לבוא מחר בשיא הצניעות ולהביא את מכבי חיפה האמיתית. אני סומך על השחקנים שלי, לא מסכם את העונה עכשיו ולא מחר. יש עוד הרבה משחקים וצריכים לזכור שאנחנו מייצגים מועדון גדול".

החזרה של דין דוד: "כולם יודעים כמה הוא משמעותי עבורנו. הוא היה בכושר שיא כשנפצע נגד בית"ר, זה כאב לכולנו והוא היה חסר. הוא עדיין לא ב-100 אחוז, אבל עושה הכל כדי לשחק. גם פרנזי פיירו ערך אימון מלא ועושה הכל כדי לשחק. אני מקווה שהוא ישלים עוד אימון והיום נקבל החלטה לגביו".

על הקהל: "אצלו אין יום לא טוב, תמיד הוא מגיע ודוחף אותנו. גם בהפסד למכבי נתניה, היה מדהים לראות את האוהדים ממשיכים לתמוך ולשיר. אנחנו מעריכים את כל מה שהם עושים והגיע הזמן להחזיר להם. אין כמו להחזיר מול מכבי תל אביב, אני יודע כמה זה חשוב להם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
עכשיו הזמן לדבר על המגרש. שחקני מכבי חיפה/ברני ארדוב

האסיפה לאחר ההדחה מהגביע: "אמרתי לשחקנים שיש לי אחריות גדולה וחשוב שגם הם ייקחו אחריות. יש פה שחקנים שעברו המון, הם מאוד מנוסים ויודעים שאנחנו לא נמצאים במצב שהיינו. יש רגעים שצריך פחות לדבר ולתת 200 אחוז על המגרש ולעבוד קשה. עברנו השנה המון רגעים לא פשוטים וידענו להתרומם ולעשות ניצחונות גדולים. אני בטוח שזה יהיה גם מחר".

על מעמדו: "עברתי הרבה משברים בחיים שלי, לא רק בשנה הזאת. ידעתי לקחת דברים בפרופורציות ולא להביא את זה הביתה. אני בא כל יום לכפר גלים ועובד הכי קשה בעולם. יש מאמנים גדולים ממני שנמצאים בתקופות פחות טובות ואני רואה איך הם מתנהלים, אני לומד מהם גם. כולנו רוצים, השחקנים נותנים הכול, אבל יש תקופות שדברים לא הולכים. אני בחור חזק, פחות מתעסק בכל מה שאומרים עליי. אני נמצא במועדון גדול ומעריך כל רגע שאני כאן. הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לתת ביטחון לשחקנים, אנחנו צריכים את המשחק הזה כדי להראות את מכבי חיפה האמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully