וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה למנוע "קריסה טוטאלית". הערכה: ברק בכר ימונה

7.4.2024 / 13:52

הירוקים מבינים שהמשחק מול מכבי תל אביב הוא ההזדמנות האחרונה לרשום עונה תחרותית ולמנוע פער עצום במאבק האליפות. "אף אחד לא מדבר על אליפות אבל מדובר במשחק קריטי גם לעונה הבאה". במועדון סבורים שבכר יחזור בקיץ לאמן את הקבוצה

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

במכבי חיפה ישלימו הערב (ראשון) את ההכנות למשחק מול מכבי תל אביב, כאשר ברקע מעמדו של המאמן מסאי דגו לקראת העונה הבאה והאפשרות שהמאמן בעונה הקודמת ברק בכר יחזור לשורות הירוקים. גורמים בחיפה שברק בכר ישוב לאמן את הקבוצה בעונה הבאה, שכן גם המאמן הביע בפני מקורביו וכן בפני אנשים במועדון רצון לשוב לתפקיד וכן בהנהלת המועדון יש רצון שכזה.

בחיפה יסירו גם את המכשול בנוגע לגל אלברמן ויבהירו את חלוקת הסמכויות. "שלוש עונות שניהם הצליחו ביחד להרים את הקבוצה ולהגיע להישגים חסרי תקדים", אמר גורם במועדון, "אין סיבה שזה לא ימשיך".

לאחר המשחק מול מכבי תל אביב צפויים בקבוצה להאיץ את העניינים בנוגע למינוי מאמן לעונה הבאה, כאשר המטרה היא לסיים את הסאגה יחסית בשלב מוקדם. כאמור, במועדון סבורים שיהיה זה בכר שיחזור לעמוד על הקווים בעונה הבאה וכך ניתן יהיה להתחיל רשמית בהכנות ל-2024/25

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Eurasia Sport Images, Getty Images, עיבוד תמונה
יחזור לקבוצה עמה זכה בשלוש אליפויות? ברק בכר/עיבוד תמונה, Eurasia Sport Images, Getty Images

למרות ההתעסקות של ההנהלה הבכירה, בצוות המקצועי ובכלל ברוב המחלקות של המועדון מתעסקים עדיין בעונה הנוכחית כשבחיפה רוצים למנוע פער עצום במאבק האליפות לטובת מכבי תל אביב. דין דוד עשוי לפתוח במשחק מחר כאשר גם אצל השחקנים קיים רצון עז לנצח את המשחק ולהוריד את הפער לשבע נקודות. "זו ההזדמנות האחרונה שלנו למנוע קריסה טוטאלית", אמר שחקן בקבוצה, "אף אחד לא מדבר כמובן על אליפות אבל מדובר במשחק קריטי גם לעונה הבאה".

"חשוב מאוד לסיים את העונה תחרותיים", אמר גורם במועדון, "ברור שניצחון על מכבי תל אביב לא יכפר על אובדן האליפות הצפוי אבל חשוב שנראה שאנחנו תחרותיים עד הרגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully