וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גיששה לגבי גד עמוס. דגו נזף בשחקנים

5.4.2024 / 9:45

בקבוצה התעניינו אצל אנשי בני ריינה בנוגע לשוער אותו הם רוצים לצרף לקראת העונה הבאה. המאמן ביקש מהשחקנים לא להתרסק עד סוף העונה: "נכשלנו בענק במבחנים האחרונים, הגיע הזמן לתקן"

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

בצל האווירה הקשה אחרי ההדחה מגיע המדינה, במכבי חיפה ינסו לאסוף את השברים ולסיים את העונה בצורה טובה. המאמן מסאי דגו נזף בשחקנים והבהיר להם שיש עוד תשעה משחקים עד סוף העונה בהם אסור לקבוצה להתפרק.

בחיפה רוצים מאוד לנצח את מכבי תל אביב ביום שני, גם בשביל היוקרה וגם כדי לא להפוך את הפער הדו ספרתי לכזה שיהיה קשה להוריד אותו. "זה עוד מבחן אופי עבורנו", קבע שחקן בקבוצה, "נכשלנו בענק במבחנים האחרונים שלנו, הגיע הזמן טיפה לתקן".

בקבוצה כמובן מסתכלים גם על העונה הבאה. הבעלים יעקב שחר עדיין לא החליט לגבי זהות המאמן אותו הוא רוצה בעונה הבאה, אך גורמים בקבוצה העריכו שדגו לא ימשיך. מלבד אופציה של מאמן זר, האופציות המובילות הן ברק בכר ואליניב ברדה.

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. ברני ארדוב
מסר חד. מסאי דגו/ברני ארדוב
גד עמוס שוער מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
על הכוונת. גד עמוס/מאור אלקסלסי

גם בגזרת השחקנים, ללא קשר לזהות המאמן וגם אם דגו יישאר בסופו של דבר, יהיו שינויים רבים. בחיפה גיששו לאחרונה אצל בני ריינה בנוגע לגד עמוס. הירוקים רוצים לצרף אותו בעונה הבאה למצבת השוערים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully