וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' הזעיקה את אמבפה מהספסל, הכוכב הציל אותה מביזיון

לפני ברצלונה בליגת האלופות, לואיס אנריקה העניק לכוכביו מנוחה מול קלרמון. הקבוצה מהמקום האחרון הוליכה 0:1, אמבפה נכנס ובישל את השוויון (85)

תקציר חצי גמר הגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן - ראן 0:1/ספורט1

רגע לפני שהיא מארחת את ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות, פריז סן ז'רמן רשמה הערב (שבת) משחק 27 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות, אבל ניצלה מפאדיחה מול קלרמון במפגש קצוות בליגה הצרפתית. לאנס החמישית סיימה ב-1:1 ביתי מול לה האבר.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
הביא את השינוי. קיליאן/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

פריז סן ז'רמן - קלרמון 1:1

פ.ס.ז' נמנעה מפאדיחת על לפני המשחק שלה מול ברצלונה בליגת האלופות השבוע, כשסחטה 1:1 דרמטי מול קלרמון מהתחתית בזכות שער שוויון של גונסלו ראמוס בדקה ה-85. מאחר שהאליפות כבר מונחת בכיס, והקבוצה השיגה את הכרטיס לגמר הגביע, לואיס אנריקה ביצע רוטציה לקראת ברצלונה, כאשר ויטיניה, ווארן זאיר-אמרי, עוסמאן דמבלה וכמובן קיליאן אמבפה לא פתחו.

לצערו של המאמן, קלרמון האחרונה בטבלה, שנחשבת ליורדת הבטוחה, הדהימה כשעלתה ליתרון בדקה ה-32 משער של חביב קייטה שניצל התנהלות חובבנית בהגנה - ולא נותרה ללואיס אנריקה ברירה אלא להכניס את אמבפה. ואכן הכוכב הצרפתי עשה את העבודה, ובישל את השוויון בדאבל פס מצוין עם ראמוס.

קלרמון כזכור הייתה זו שבשלהי העונה שעברה קלקלה לפריז סן ז'רמן את מסיבת האליפות עם 2:3 היסטורי בפארק דה פראנס וסיימה במקום השמיני המפתיע, אבל העונה היא שקועה במקום האחרון ומייחלת לנס שיאפשר לה לשרוד. כרגע היא מפגרת בחמש נקודות אחרי לוריין שבמקום ה-16 (מבחנים) ורחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גונסאלו ראמוס חוגג שער של פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
דאבל פס נהדר עם אמבפה. ראמוס חוגג/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP
עמנואל סאבי שחקן לה האבר חוגג שער. DENIS CHARLET/AFP, GettyImages
העניק ללה האבר נקודה חשובה. עמנואל סאבי/GettyImages, DENIS CHARLET/AFP

לאנס - לה האבר 1:1

בעונה שעברה הייתה לאנס אחת מקבוצות הבית הטובות באירופה, והפסידה בסטאד פליקס בולאר רק פעם אחת (לעומת 17 ניצחונות ותיקו). העונה המבצר נפרץ, כולל שלושה הפסדי בית רק ב-2024, וגם הפעם היא לא השכילה לנצח. אלי ווהי נעצר בקורה במחצית הראשונה ושער של פלוריאן סוטוקה נפסל בדקה ה-53 לאחר התערבות VAR, אבל חמש דקות לאחר מכן זיהה פז'מיסלב פרנקובסקי הפולני מיקום רע של השוער וסובב מ-30 מטרים בצד שמאל אל הרשת. לה האבר, שהפסידה בשבעה משמונת משחקיה האחרונים ונמצאת בסכנת ירידה, הצליחה לחלץ נקודה עם פנדל של עמנואל סאבי בדקה ה-78.

משחקי יום ראשון:

ברסט - מץ (14:00)
טולוז - שטרסבורג (16:00)
ריימס - ניס (16:00)
מונפלייה - לוריין (16:00)
מונאקו - ראן (18:05)
נאנט - ליון (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully