וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון חגג 0:3 בדקה ה-24, שערים לאליאל פרץ וניר ברדע

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 21:56

ניצחון קל למאמן הנבחרת המיועד עם א.א.ק לרנקה מול פאפוס. קשר אפולון כבש כמחליף, בלם סבאיל נגח לרשת קרבאח. בישול לגורפינקל, אדום להופמייסטר

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

רן בן שמעון, מאמנה המיועד של נבחרת ישראל, עדיין נאבק על תואר האליפות בליגה הקפריסאית עם קבוצתו א.א.ק לרנקה, שפתחה הערב (שבת) בסערה את המשחק הביתי מול פאפוס בפלייאוף העליון. א.א.ק הגיעה אחרי ההפסד המתסכל במשחק העונה לאפואל ניקוסיה שפתחה פער של ארבע נקודות בפסגה, אבל שער עצמי של הצ'כי יוזף קבידה (8) ושערים של הספרדים פראן סול (18) ופרה פונס (24) סידרו 0:3 מהיר. התוצאה לא השתנתה עד לסיום והפער מהמוליכה צומק לנקודה, לפחות עד משחקה הביתי מחר מול אנורתוזיס פמגוסטה. לסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים, כשהמאמן הישראלי ושחקניו עוד צריכים להתארח אצל אפואל.

* בפלייאוף התחתון בקפריסין: אליאל פרץ נכנס כמחליף בדקה ה-53 וכבש בדקה ה-78 את שער הליגה השלישי שלו העונה במדי אפולון לימסול, שרשמה ניצחון שלישי רצוף - 0:2 בחוץ על דוקסה.

* ניר ברדע כבש את שערו השני בליגה האזרית, כשנגח לרשת קרבאח והעלה את סבאיל ליתרון, אבל קבוצתו הפסידה בסופו של דבר 4:2. הבלם הישראלי, שחגג את שערו הראשון בחודש שעבר, ניצל יציאה רעה של השוער הרוסי אנדריי לונייב כבר בדקה השביעית. קרבאח כבר הבטיחה אליפות עם פער עצום של 26 נקודות בפסגה, ובדקה ה-14 יאסין בנזיה השווה עבורה עם כדור חופשי אדיר למשקוף ופנימה, לפני שהשלים מהפך. ידין לוגסי נכנס בדקה ה-63 אצל המדורגת שביעית וראה כרטיס צהוב, כמו ברדע שהוחלף בדקה ה-73.

* יהב גורפינקל רשם בישול שני ברציפות בליגה הסינית. המגן הישראלי שפתח בהרכב צ'נגדו רונגצ'נג מצא את וו ליי בדקה ה-59, וסייע לקבוצתו לנצח 2:3 את טיאנג'ין במסגרת המחזור הרביעי של הליגה. גורפינקל שהשלים 90 דקות מדורג ביחד עם קבוצתו במקום השני בטבלה, עם 9 נקודות מ-12 אפשריות.

* יואב הופמייסטר הורחק בצהוב שני בדקה ה-73, אבל קורונה קיילצה שמרה על היתרון גם ב-10 שחקנים וניצחה 0:1 את סטאל מיילץ במחזור ה-27 בליגה הפולנית. הופמייסטר יחסר במשחק הבא לקבוצתו שעלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום.

* דוד קלטינס שיחק 90 דקות בניצחון החוץ של סט. ג'ונסטון 1:2 על היברניאן. קבוצתו של קלטינס נאבקת נגד הירידה ותשחק בפלייאוף התחתון בסקוטלנד.

* גמבה אוסקה רשמה הפסד בכורה העונה בליגה היפנית, כשהפסידה בחוץ 1:0 להוקיידו, נועלת הטבלה, שחגגה ניצחון בכורה בכורה. נטע לביא, שפתח היטב את העונה, הפעם החל על הספסל, עלה בדקה ה-79 והספיק לספוג כרטיס צהוב בדקה ה-86.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יואב הופמייסטר, שחקן קורונה קיילצה. רויטרס
אדום ראשון כליגיונר. יואב הופמייסטר/רויטרס

* עופרי ארד שיחק 90 דקות בהרכב של קייראט אלמטי, כשזו נפרדה ב-0:0 מז'טיסו במחזור הרביעי בליגה הקזחית.

* לידור כהן ובן אז'ובל פתחו יחד בהפסד של טראט 2:0 למואנגטונג בליגה התאילנדית. קבוצתם נותרה מתחת לקו האדום.

* סער פדידה נותר על הספסל בניצחון החוץ של אולימפיה לובליאנה 2:3 על רוגאשקה במחזור ה-28 בליגה הסלובנית. קבוצתו צימקה את הפער מהמוליכה צלייה לשבע נקודות.

* דן גלזר ישב על הספסל של אופי כרתים ולא שותף ב-0:4 הביתי על פאס יאנינה במסגרת הפלייאוף התחתון ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully