וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד דרמטי לבן שמעון במשחק העונה בקפריסין, ניצחון לגלוך

א.א.ק לרנקה הובילה והייתה בדרכה לפסגה, אבל אפואל ניקוסיה הפכה ל-1:2 והגדילה את יתרונה. 71 דקות לקשר זלצבורג ב-0:1 על שטורם השנייה בטבלה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.3/ספורט1

רן בן שמעון היה קרוב להשלים הערב (ראשון) את הקאמבק החלומי של א.א.ק לרנקה ולקרב אותה לאליפות ראשונה אי פעם בקפריסין, אבל בסופו של דבר קבוצתו הפסידה 2:1 במשחק העונה הביתי לאפואל ניקוסיה ומפגרת אחריה כרגע בארבע נקודות. המאמן הישראלי וקבוצתו צימקו במהלך הפלייאוף העליון פער של שבע נקודות מהפסגה לאחת בלבד, ובדקה התשיעית פרנקו טונגיה כבש שער נהדר והעניק לא.א.ק יתרון, אך המוליכה ידעה לחזור עם נגיחה של טומאנה הפורטוגלי (76) ודיומרסי אנדונגאלה השלים מהפך עם נגיחה נוספת מקרוב (82). כעת אפואל מקדימה את בן שמעון ושחקניו בארבע נקודות, כשלסיום העונה נותרו חמישה מחזורים. האלופה המכהנת אריס תוכל לעקוף גם היא את א.א.ק אם תנצח בהמשך.

* אוסקר גלוך שיחק 71 דקות בניצחון החוץ של רד בול זלצבורג 0:1 על שטורם גראץ במשחק העונה בפלייאוף העליון באוסטריה. קשר נבחרת ישראל קיבל את הצהוב הראשון במשחק (31) והיה בערב די רגוע, כאשר חברו לקישור מאדס בידסטרופ הדני הכריע בדקה ה-48. השנייה בטבלה לא הצליחה לחזור, בתוספת הזמן הסוערת היו שלושה אדומים (שניים לגראץ) והפער צמח לחמש נקודות, כשזלצבורג בדרך לאליפות 11 ברציפות ו-18 בתולדותיה.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Franz Kirchmayr, GettyImages
התאושש מאכזבת הנבחרת. אוסקר גלוך/GettyImages, Franz Kirchmayr

* בוריס קליימן שמר על שער נקי ב-0:5 המוחץ של חאניה על קלמטה במסגרת הליגה היוונית השנייה. חאניה מפגרת כעת בשלוש נקודות אחרי המוליכה קליתאה שסיימה ב-1:1 ביתי מול יוניקוס, אצלה אור זהבי פתח בהרכב. יוניקוס שלישית ומרחק שש נקודות מהפסגה, כאשר רק הראשונה עולה מכל מחוז.

* עופרי ארד השלים 90 דקות במדי קייראט אלמטי, שניצחה 1:2 בחוץ את אורדבאסי במחזור השלישי בליגה הקזחית ועדיין בלתי מנוצחת העונה, כשבמאזנה שבע נקודות במקום השני.

* ללא מוחמד אבו פאני המוצהב, פרנצווארוש הביסה 0:3 בחוץ את מזוקובשד ופתחה פער של חמש נקודות בפסגת הליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully