וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה מבקר את לברון: "חשבתי שיבדוק מה שלומי, זה הכעיס אותי"

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 9:23

שחקן וושינגטון לא התגבר על המרפק שספג מכוכב הלייקרס: "לא חושב שזה היה בכוונה, אבל חלק מהעניין הוא להיות בנאדם ולשאול איך אני מרגיש. זו ספורטיביות טובה". וגם: מה צריך לשפר כדי לספק פייט ביותר משחקים

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עולם כמנהגו נוהג: דני אבדיה ממשיך להצטיין, וושינגטון ממשיכה להפסיד. הישראלי סיפק הלילה (בין שישי לשבת) 22 נקודות ו-12 ריבאונדים מול פורטלנד, אך זה לא הספיק והוויזארדס שוב הפסידו - הפעם 108:102. מאז פגרת האולסטאר הישראלי מעמיד ממוצעים מצוינים של 16.1 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק, ומאז תחילת מרץ יש לו שמונה דאבל-דאבלים.

היה ספק גדול אם אבדיה בכלל יוכל לקחת חלק במשחק, לאחר המרפק החזק שספג לראש מלברון ג'יימס במשחק מול לוס אנג'לס לייקרס. כזכור, קינג ג'יימס פגע בשחקן וושינגטון במהלך ניסיון חדירה, עם מכה ברוטלית וספק מכוונת, שגרמה לפורוורד הישראלי לצאת מהמשחק ולא לחזור למחצית השנייה.

אבדיה שסבל ממיגרנה נבדק על ידי הרופאים, ואלה לבסוף אישרו לו לשחק מול הבלייזרס. "אני מקווה שאין לי נזק לראש. זה קשה. הרופאים בדקו אותי היטב ואפשרו לי לשחק", אמר לאחר המשחק.

הישראלי נשאל האם המהלך של לברון היה מכוון, טען שלא - אך בכל זאת ביקר את התנהלות הכוכב הגדול בעולם: "אני לא חושב שזה היה בכוונה, אני פגעתי בו במשחק בלוס אנג'לס, אבל ציפיתי שאם פוגעים לי כך בפנים, שיבדקו מה שלומי אחר כך. הוא לא עשה את זה, אז זה קצת הכעיס אותי, אבל בסופו של דבר זה ספורט. אני אחטוף מכות, אפילו אם אקבל זעזוע מוח, אבל חלק מהעניין הוא להיות בנאדם ולבוא ולשאול, 'איך אתה מרגיש?' זה פשוט ספורטיביות טובה והוא לא עשה את זה. זה בסדר. התגברתי".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
לא נרגע. אבדיה מול לברון/רויטרס

בנוגע למשחק עצמו, אבדיה יודע שאם וושינגטון לא תדע לפתוח משחקים כמו שצריך, היא תמשיך להפסיד: "הדלקנו מנועים מאוחר מדי. במחצית הראשונה לא שמרנו כמו שצריך, לא לקחנו ריבאונדים, לא קלענו ל-3. יש הבדל גדול בשתי המחציות ואנחנו צריכים להגיע מוכנים יותר, ולהתחיל בצורה טובה יותר. היו יותר מדי משחקים העונה בה התעוררנו מאוחר וזה לא הספיק". על השיפור בסיומו שלו העונה אמר: "אני אגרסיבי ותוקף את הטבעת, זה לא מסובך מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully