וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון השבית את אבדיה במהלך ברוטלי, וגרם לקטיעת הרצף שלו

מרפק מסוכן של ג'יימס לפניו של הישראלי מנע ממנו לשחק במחצית השנייה של ה-120:125 של הלייקרס על הוויזארדס, והותיר אותו על חד ספרתי (7 נקודות) לראשונה אחרי 14 משחקים. אנתוני דייויס כיכב עם 35 ו-18 ריבאונדים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

רצף המשחקים המרשים של דני אבדיה עם מספר נקודות דו ספרתי הגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) לסיומו בנסיבות מצערות, ולא באשמתו. וושינגטון הפסידה 125:120 ללייקרס ואבדיה, שנמצא בעיצומה של תקופה נהדרת, נאלץ לצפות במחצית השנייה מהספסל אחרי שספג בשלהי הרבע השני מרפק מסוכן מלברון ג'יימס, ובעקבותיו סבל ממיגרנה שהשביתה אותו.

המהלך המדובר אירע שלוש דקות לתום המחצית הראשונה, כאשר ג'יימס חדר לסל במהלך אחד על אחד מול אבדיה, ובניסיון להשתחרר ממנו תוך כדי סבסוב שלח מרפק לאיזור הראש והצוואר של אבדיה. השופטים שרקו לחובת לברון עבירה בלתי ספורטיבית בחומרה הגבוהה ביותר ואבדיה עוד הספיק לקלוע את זריקות העונשין שקיבל בעקבות המהלך, נותר על הפרקט בדקות שנותרו עד להפסקה אבל לא חזר אחריה, כאשר הוויזארדס סופגים הפסד נוסף בלעדיו, ויורדים למאזן 62:15. הלייקרס מצידם רושמים ניצחון שמיני בתשעה משחקים וסוגרים את מסע משחקי החוץ עם חמישה ניצחונות והפסד בודד, כשהם עולים למאזן 33:44 ומתקדמים עד כדי משחק וחצי בלבד מהמקום השישי במערב (ניו אורלינס, נכון לעכשיו) שמוביל לכרטיס ישיר לפלייאוף.

אבדיה סיים את המשחק כאמור עם 7 נקודות ב-22 דקות, כאשר הוא מדייק ב-2 מ-5 מהשדה כולל 1 מ-2 מהשלוש, וקולע גם 2 מ-3 מקו העונשין, אבדיה הספיק לתרום גם שני ריבאונדים, שני אסיסטים, חטיפה ושני איבודים - אבל כאמור, רצף 14 המשחקים שלו עם מספר דו ספרתי של נקודות נעצר אחרי יותר מחודש.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
מהלך מסוכן וברוטלי. לברון מול אבדיה/רויטרס
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, לצד קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
צוחק כל הדרך לפלייאוף? לברון לצד קייל קוזמה/GettyImages, Patrick Smith
אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. Patrick Smith, GettyImages
שליטה מוחלטת. דייויס/GettyImages, Patrick Smith

הלייקרס היו בשליטה ברוב שלבי המשחק, כשאנתוני דייויס שולט לחלוטין באזור הצבע ומנצל את הדלילות של הקו הקדמי של וושינגטון, שחסרה את מרווין בגלי ורישון הולמס ולמעשה הופיעה עם סנטר אחד בלבד, הרוקי טריסטן ווקצ'ביץ'. דייויס סיים עם 35 נקודות (10 מ-17 מהשדה, 15 מ-15 מהעונשין) לצד 18 ריבאונדים ושלוש חסימות, ולברון סייע לו עם 25, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. רוי האצ'ימורה הוסיף 19 ו-7 ריבאונדים, כשמנגד ג'ורדן פול הוביל את רשימת הקלעים עם 29.

הוויזארדס יחזרו לפרקט בלילה שבין שישי לשבת כשיאחו את פורטלנד. אבדיה יקווה להתאושש עד אז ולחזור לפרקט, במטרה לחזור למספריו המרשימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully