וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה שוב היה מצוין, אך וושינגטון שוב הפסידה

הישראלי סיים עם דאבל-דאבל נוסף - הפעם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, אך הוויזארדס החסרים נכנעו 108:102 לפורטלנד. אבדיה הוסיף 2 חסימות וסיים משחק נדיר ללא אף אסיסט, אייטון היה בלתי עציר עם 34 נקודות מנגד

דני אבדיה באימון וושינגטון וויזארדס/חשבון ה-X של WashWizards

דני אבדיה התאושש בזמן מהמפרק שספג מלברון ג'יימס ונראה מצוין גם הלילה (בין שישי לשבת), אך לצערו הרב זה לא הספיק לוושינגטון (63:15) שהמשיכה להפסיד - הפעם 108:102 מול פורטלנד.

הישראלי קיבל 38 דקות והשיב עם דאבל דאבל נוסף - הפעם 22 נקודות (7 מ-12 מהשדה, 0 מ-2 ל-3 ו-8 מ-8 מהעונשין), לצד 12 ריבאונדים, חטיפה ושתי חסימות. באופן מאוד לא אופייני לאבדיה, הוא סיים את המשחק ללא אף אסיסט.

הוויזארדס שוב הופיעו בסגל חסר במיוחד, ללא קייל קוזמה, טיוס ג'ונס, רשון הולמס, מרווין בגלי ואחרים, ובכל זאת הצליחו להישאר בתמונה למשך רוב המשחק. אולם הם לא מצאו תשובות לדיאנדרה אייטון, שעשה ככל העולה על רוחו עם 34 נקודות ו-13 ריבאונדים. דלאנו בנטון הוסיף 21 נקודות.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
אישית הוא חווה עונה פשוט מצוינת. אבדיה/רויטרס

לצד אבדיה, שהיה הקולע המוביל של וושינגטון, בלט שם ג'ורדן פול עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים. הרוקי טריסטן ווקצ'ביץ' המשיך להיות נקודת אור נוספת עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully