וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה לא התאושש: "לברון התנהג כאילו יש פרס על הראש שלו"

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 19:36

הישראלי עדיין סובל מכאבים בעקבות המכה החזקה, אך צפוי לשחק הלילה נגד פורטלנד. בוושינגטון ממשיכים למתוח ביקורת על ג'יימס: "הוא מבין היטב שממכה כזאת יכול להיגרם נזק גופני לטווח הארוך, כמו בפוטבול. מגוחך שהוא חמק מזה ללא עונש"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.4/ספורט1

בוושינגטון עדיין לא נרגעים מהרגע השנוי במחלוקת במשחק שלשום נגד הלייקרס, בו לברון ג'יימס שלח מרפק לפניו של דני אבדיה. כזכור, לברון פגע באבדיה במהלך ניסיון חדירה, עם מכה ברוטלית וספק מכוונת, שגרמה לפורוורד הישראלי לצאת מהמשחק ולא לחזור למחצית השנייה.

על פי העדכון האחרון של הוויזארדס, אבדיה כשיר למשחק הלילה נגד פורטלנד, אם כי הוא עדיין סובל ממיגרנה, זכר למכה שספג מלברון. יומיים אחרי המפגש עם לברון והלייקרס הוא עדיין לא התאושש לחלוטין, גם אם נמצא כשיר למשחק הבא.

אמנם בתקשורת האמריקאית המיינסטרימית לא התייחסו בהרחבה למהלך המדובר, אבל בוושינגטון עדיין לא נרגעו, ומסרבים לקבל את החלטת השופטים שלא להרחיק את ג'יימס.

בפודקאסט "Locked On Wizards" הגדירו את ההתנהלות של לברון "אלימה ומיותרת", והתעקשו שהיה צריך להרחיק אותו.

"לברון התנהג כאילו שיש פרס על הראש של דני", אמרו. "מגוחך שהשופטים בכלל היו צריכים לבדוק את זה בהילוך חוזר. בהתחלה אמרו שמדובר פאול רגיל, זה פשוט לא הגיוני. מגוחך שהוא חמק מזה מבלי להיענש".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עדיין לא התאושש. אבדיה מול לברון/רויטרס

לדבריהם, "לא צריך להאשים את השופטים בהפסד, אבל אין ספק שלברון היה צריך להיות מורחק. לא הייתה לו שום סיבה לפגוע בדני בצורה כזאת, אבל אנחנו יודעים איך העניינים עובדים בליגה הזאת - לברון הוא הפנים של ה-NBA, והוא מקבל את היחס הזה משופטים. בכל מקרה, זה היה ממש מיותר. לברון יודע שאי אפשר להמשיך לשחק אחרי פגיעה כזו, ומבין מה הנזקים הגופניים שעשויים להיגרם ממכה חזקה בראש לטווח הארוך. אנחנו מכירים את זה מפוטבול, הפציעות האלו עשויות להיות לא פשוטות. נותר רק לקוות שדני יתאושש כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully