וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויניסיוס משחק את תפקיד הקורבן. הוא פתטי ופרובוקטור"

לא רק צ'ילאברט, גם אחד אחד היוטיוברים הפופולריים בספרד יצא למתקפה נגד כוכב ריאל מדריד: "ליצן. אין לו כבוד"

חלוץ ריאל מדריד ונבחרת ברזיל, ויניסיוס ג'וניור, פורץ בבכי כאשר נשאל על הגזענות שהוא חווה/רויטרס

בשבוע שעבר היה זה שוער העבר האגדי חוסה לואיס צ'ילאברט שיצא נגד ויניסיוס, וכעת הגיע תורו של אחד היוטיוברים הפופולריים בספרד לתקוף את כוכב ריאל מדריד.

כזכור, שחקן הכנף המצוין בכה במסיבת עיתונאים לפני משחקה של נבחרת ברזיל נגד נבחרת ספרד כשדיבר על הגזענות כלפיו באותה מדינה, והביקורת הזו לא עוברת חלק בגרון של חלק מהאנשים.

דאלאס ריביו, שמחזיק בלמעלה מ-11 מיליון עוקבים ביוטיוב, צילם סרטון בו הוא משתלח בכוכב ריאל מדריד, וטען, בין היתר: "הייתי חבר של ויניסיוס, לפני שהוא הפך לקורבן ופרובוקטור. הוא בוכה על גזענות עם שעון בשווי 100 אלף יורו. הוא מרוויח מיליוני יורו לעונה רק על זה שהוא בועט בכדור, ואנחנו אמורים לרחם עליו כי יש אנשים שמעליבים אותו, כמו שהם מעליבים את כל השחקנים?"

היוטיובר התעקש שספרד אינה מדינה גזענית: "הליצן הזה בוכה במגרשים. ההבדל בין ובין שחקנים אחרים שמקללים אותם הוא שהשחקנים האחרים לא משחקים את תפקיד הקורבן. ספרד תמיד עוזרת כלכלית לפליטים אפריקאים שמגיעים לכאן בלי שום דבר. ויניסיוס שחקן חסר כבוד, קורבן פתטי".

זה יהיה מקום לא רע לציין שאותו דאלאס ריביו הואשם בעבר בין היתר בהומופוביה, שנאית נשים, גזענות והכחשת משבר האקלים.

חלוץ ריאל מדריד ונבחרת ברזיל, ויניסיוס ג'וניור, פורץ בבכי כאשר נשאל על הגזענות שהוא חווה. GettyImages
"ההבדל בינו ובין אחרים - הם לא משחקים את תפקיד הקורבן"/GettyImages

בשבוע שעבר, כאמור, כינה צ'ילאברט את ויניסיוס "מתרומם", ולאחר כמה ימים הבהיר: "כשאנחנו אומרים בפרגוואי שלא יהיה מתרומם, זה לא פוגעני בשום צורה... מה יגיד שחור שמרוויח 300 דולר וצריך להאכיל ארבעה ילדים? הוא משחק בריאל מדריד. וחוץ מזה הוא הראשון לתקוף שחקנים יריבים".

  • עוד באותו נושא:
  • ויניסיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully