וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב יקיימו התייעצות לגבי עתידו של פרנקו, שעשוי להיות מפוטר

מאמן האדומים עשוי לשלם את המחיר מיידית אחרי ההדחה נגד ירושלים, בשל "חוסר אמון שניתן להגיע להצלחה במתכונת הנוכחית" מצד חלק מאנשי הקבוצה. אכזבה מהיכולת של קאמינגס, וולס והאנאס, כעס על התנהלות קרינגטון וההפקרות בחדר ההלבשה

תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון/הפועל תל אביב

העונה של הפועל תל אביב קיבלה מכה נוספת אמש (ראשון) כשהאדומים הודחו ברבע גמר גביע המדינה על ידי הפועל ירושלים אחרי הפסד 84:79. הפועל תל אביב, שהודחה לפני מספר שבועות גם ברבע גמר היורוקאפ. תשחק עד לסיום העונה רק בליגת העל, במטרה לסיים בצורת של 31 שנה מאז התואר האחרון של המועדון.

מי שעשוי לא להיות על הקווים של המועדון בניסיון הזה הוא דני פרנקו. בקבוצה יקיימו סדרה של שיחות ולאחר מכן יחליטו האם להמשיך עם המאמן עד לסיום העונה או לסיים את ההתקשרות כבר עכשיו ולהחליפו במאמן אחר. במועדון בחרו שלא לקבל החלטה מיידית אלא להמתין מעט, אך גורמים רבים הודו כי קיים סיכוי משמעותי שפרנקו יפוטר ולא יסיים את העונה בעקבות מה שכונה על ידי אחד מהם: "חוסר אמון כי ניתן להגיע במתכונת הנוכחית להצלחה במאני טיים".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
שעון החול אוזל. פרנקו/דני מרון

על הפרקט בארנה עמדה הפועל תל אביב בצורה סבירה במשך כמעט מחצית אחת, אבל לקראת סוף הרבע השני החלה בנפילה, הפועל ירושלים נטלה את היתרון וברבע השלישי פתחה יתרון דו ספרתי שהיה יציב כמעט עד לסיום המשחק, אז הצליחו האדומים לנגוס בהפרש וכמעט להפוך את המשחק.

למרות האופי שגילו, במועדון היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים ומהצורה שבה עמדה הקבוצה. "היו נסיבות מקלות, היו הרבה רעשי רקע, אבל להופיע למשחק כזה ולהיראות ככה במחצית השנייה, לא להצליח להגיב, במיוחד אחרי מה שעבר עלינו עם ההדחה נגד בשיקטש, זה מתסכל מאוד", אמרו בהפועל תל אביב אמש, "ירושלים ניצחה בצדק, וזו אותה קבוצה שניצחנו פה לפני פחות משבועיים ב-27 הפרש".

שלושת שחקנים שספגו את עיקר האש היו וויל קאמינגס, ג'יילן הורד ודאסטי האנאס. קאמינגס, שמוביל את הקו האחורי בצורה טובה בחודשים האחרונים, נקלע ליום חלש עם 4 נקודות ולא היה בעניינים, הורד שסיים עם 10 נקודות המשיך תקופה משמעותית בה נראה פחות טוב מפתיחת העונה שלו והאנאס, שהצטיין בניצחון בארנה לפני כמה שבועות, היה חלש מאוד ולא תרם בכלל עם 3 נקודות באחוזים חלשים.

"זאת הייתה הופעה מאכזבת שלנו, הריבאונד היה פקטור מרכזי בשבילנו", סיכם ג'ון הולנד את ההפסד. "נלחמנו. אנחנו צריכים להילחם בטבע האנושי, הפסדנו שני משחקים גדולים לבשיקטש והערב, בשניהם יכולנו להגיע לפיינל פור. קרידט לירושלים, הם קבוצה טובה. גם אנחנו קבוצה טובה לדעתי, לפעמים כשאתה מפסיד משחקים גדולים אחרי משחקים גדולים יש נטייה להרגיש רע, ולהפסיק להאמין שאנחנו יכולים לנצח".

הולנד המשיך ואמר כי: "זה משהו שאנחנו צריכים להילחם בו כקבוצה, זה עבודה של יום אחרי יום. נצטרך לבוא לאימון ולעבוד, נתייחס לכל משחק ואי אפשר לחיות בעבר, רק בהווה, לעבוד לקראת המטרה הבאה שהיא מטרה גדולה. אנחנו קבוצה שיכולה לעשות משהו מיוחד, אולי כל זה חלק מהמסע. אנחנו עדיין מאמינים בעצמנו. יש לנו מה שצריך כדי לזכות בתואר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
וויל קאמינגס שחקן הפועל תל אביב מול אור קורנליוס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
לא הופיע דווקא במאני טיים. קאמינגס/דני מרון

אם ההפסד לא הספיק אז שני אירועים נוספים העיבו על האדומים. הראשון התרחש מיד בסיום המשחק כשקאדין קרינגטון מהפועל ירושלים נכנס לחדר ההלבשה של הפועל תל אביב בניסיון להתעמת עם שחקני הקבוצה. קרינגטון נהדף על ידי מספר שחקנים אל המסדרון ושם התרחשה מהומה שכללה דחיפות בין שחקנים.

"להיכנס לחדר הלבשה של קבוצה זה דבר קדוש, לא ברור מה עבר לו בראש", אמר אחד משחקני הפועל תל אביב במהלך הלילה. "בחיים לא עלה בראש שלי לעשות דבר כזה. זה שהדבר הזה נגמר כמו שהוא נגמר זה מזל, זה יכןל היה להתפתח לתגרה המונית".

בנוסף גילו במועדון שבמהלך המשחק נפרץ חדר ההלבשה של הקבוצה על ידי שתי אוהדות של ירושלים שהצטלמו עם הטלפונים של בר טימור, קייל אלכסנדר וגל שטרנברג. בקבוצה העבירו את החומרים לירושלים ולמשטרה: "הן יכלו לעשות מה שהן רוצות בחדר ההלבשה. זה הזוי, לא ברור איפה היה המאבטח שאמור לשמור על האזור סטרילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully