וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: קרינגטון תקף שחקנים שלנו בחדר ההלבשה

צפו: דקות ספורות אחרי שהפסידו בארנה ברבע גמר הגביע, סיפרו אנשי הקבוצה כי שחקני היריבה הגיעו לחדר ההלבשה שלהם והחלו להשתולל ולתקוף באלימות. הגארד יעמוד לוועדת משמעת פנימית, הולנד: "לא יודע מה הוא עשה, הוא לא חשב שזה ייגמר בטוב"

תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון/הפועל תל אביב

מהומה גדולה פרצה באיזור חדר ההלבשה של הקבוצות בארנה בירושלים, רגעים אחרי שהפועל ירושלים גברה 79:84 על הפועל תל אביב ועלתה על חשבונה לחצי גמר גביע המדינה.

לפי הטענות, שחקני הפועל ירושלים נכנסו לאזור חדר ההלבשה של הפועל תל אביב, ולפי אנשי הקבוצה האורחת החלו להשתולל ולתקוף את שחקניהם ההמומים שלא הבינו מדוע ולמה זה קרה. קאדין קרינגטון היה השחקן שנקבו בשמו שחקני הפועל תל אביב כמי שתקף אותם פיזית.

ספידי סמית' ליוואי רנדולף הפועל ירושלים. דני מרון
מהומה גם בחדרי ההלבשה בסיום. "שחקני הפועל ירושלים באו לתקוף"/דני מרון

עוד סיפרו בהפועל תל אביב כי המהומה המשיכה על הפרקט כשאנשי הקבוצה דורשים הסברים מאנשי ירושלים על הנעשה, אך בתגובה ספגו קללות מהקהל הירושלמי שנותר באולם לחגוג את הניצחון. הפועל תל אביב צפויה להגיש תלונה נגד ירושלים, כשתובע האיגוד ימתין לנתונים ועשוי לבקש את מצלמות האבטחה. אם לא די בכך, בהפועל תל אביב התלוננו שבמהלך המשחק נכנסו לחדר ההלבשה שלהם שתי נשים שתיעדו את החדר וגם צילמו סרטונים עם מכשירי הטלפון של בר טימור וגל שטרנברג. בהפועל תל אביב דורשים לדעת כיצד הן נכנסו לחדר ההלבשה ובודקים האם נגנבו דברים.

ג'ון הולנד מהפועל תל אביב סיפר על התקרית אחרי המשחק: "אני לא יודע מה קרינגטון עשה. זה לא היה חכם בשבילו להיכנס לחדר ההלבשה שלנו, זה לא משהו שאתה עושה, אני לא חושב שהוא חשב שזה ייגמר טוב. שנינו מהברונקס, זה מה שזה. אני לא חושב שהוא בא לעשות יותר מדי, אני לא יודע מה הוא חשב. זה לא משהו שניתן לו לקרות. הוא לא יכול להיכנס לחדר ההלבשה שלנו ככה. נשמור על האחים שלנו, הוא לא יכול לעשות את זה".

בהפועל ירושלים הודו אחרי המשחק שהם מתקשים להבין בשלב זה מה עשו שישה שחקנים שלהם באיזור חדר ההלבשה של היריבה, כשלפי אחד השחקנים "רצינו לחגוג". בקבוצה אישרו שקרינגטון יעמוד לוועדת משמעת פנימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully