וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "במשחק הבא על תואר נראה אחרת". אלון: "מאמינים בצוות"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ההפסד בירושלים שהוביל להדחה מהגביע: "זה יכול היה להיות הגמר, זו הגרלה קשה. יש לנו זמן להשתפר". המנהל המקצועי של המנצחת: "הנקינס דוחף אותנו"

תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון/הפועל תל אביב

מיד אחרי שהפועל ירושלים גברה 79:84 על הפועל תל אביב ועלתה לחצי גמר גביע המדינה, פרצה מהומה בחדרי ההלבשה כאשר קאדין קרינגטון ושחקנים נוספים של הפועל ירושלים הגיעו לחדר ההלבשה של הפועל תל אביב ולטענת אנשי האורחת ניסו לתקוף אותם. בנוסף, פרסמנו בוואלה! ספורט על כך שבהפועל תל אביב ישקלו זעזוע ושאפילו אליפות לא צפויה להספיק לפרנקו כדי להמשיך בעונה הבאה.

בסיום אמר פנקו: "היה משחק גדול, קשוח, פיזי מצד שתי קבוצות שמבינות שיש פה משחק כדי להיכנס לפיינל פור של הגביע. זה יכול היה להיות הגמר, אבל זה הגביע לטוב ולרע - יש הגרלה בסוף ולקבל את הפועל ירושלים בחוץ זה לא קל, בטח אחרי שסיימנו את הסיבוב הראשון במקום הראשון. כולם נתנו קרב גדול, רצו לנצח ונתנו את כל כולם, אבל זה לא הספיק. היו לנו לא מעט דקות טובות, אבל ירושלים רצה ברבע השלישי. הצלחנו לחזור עם מאמץ גדול, אבל היום זה לא היה היום שלנו".

עוד אמר: "הניצחונות לא בלבלו אותנו, אנחנו צריכים להיות מאוד חכמים כרגע באיך שאנחנו שופטים את עצמנו. עשינו ניצחונות אדירים, היה לנו מסלול ארוך כמו קבוצות ישראליות אחרות ולהיזכר במשחקים גדולים זה דבר שאולי מייצר אכזבה עכשיו. יש עוד מטרה אחת, יש לנו זמן להשתפר, במשחק הבא על תואר נראה אחרת".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"זה לא היה היום שלנו". פרנקו/דני מרון

מצד הפועל ירושלים התראיין בסיום יונתן אלון ששיבח את הנקינס: "כבר מהמשחק נגד קרשיאקה זאק משחק טוב. היו לו נסיבות רפואיות במהלך העונה. שחקן בגודל הזה עם כל הטיסות, זה לא קל. יש לזה חלק גדול הוא דוחף אותנו למעלה".

על השינוי מאז חילופי המאמנים: "אחרי שאיליאס עזב אמרנו שאנחנו מאמינים בצוות הזה. מה התפקיד שלי בצוות זה לא משנה. אני מנהל מקצועי ויש לקבוצה מאמן, אבל כל אחד מאיתנו יכול לאמן בקבוצה בליגת העל. צריכים לשפר את הכימיה שלנו, אנחנו עושים עבודת הכנה טובה והשחקנים צריכים לשחק.
שלטנו במשחק וגרמנו להם לשחק כמו שאנחנו רוצים שהם ישחקו. הפועל תל אביב קבוצה מצוינת, יש להם המון שחקנים מוכשרים ואני שמח מאוד שניצחנו".

שחקן נוסף שזכה למחמאות היה כריס ג'ונסון: "לפעמים אני באימון, עומד ומסתכל על כריס 4-5 דקות ונהנה. כל ילד שמשחק כדורסל צריך לראות אותו משחק בלי הכדור, איך הוא לא מוותר לעצמו על שום דבר. הוא סבאל'ה בן 34 ועדיין לא מוותר על שום התקפה. תענוג שיש שחקן כזה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully