וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב ישקלו זעזוע: גם אליפות לא צפויה להספיק לפרנקו לעונה הבאה

אכזבה גדולה אצל האדומים אחרי ההדחה ברבע הגמר בירושלים. ההנהלה תקבל החלטה האם לזעזע את הקבוצה, הבעלים עופר ינאי צייץ: "נתנהג בכבוד גם בפרידות". גם אם המאמן יקבל את האפשרות לסיים את העונה, הוא לא צפוי להמשיך לעונה נוספת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.3/ספורט1

הפועל תל אביב הודחה הערב (ראשון) ברבע גמר גביע המדינה אחרי שהפסידה בארנה להפועל ירושלים, ונעצרה בשלב הזה של הגביע על ידי יריבתה זאת השנה השנייה ברציפות. זאת הייתה ההדחה השנייה העונה של הפועל ברבע גמר של מפעל, אחרי שלפני פחות משלושה שבועות הודחו האדומים ברבע גמר היורוקאפ בהפסד בבלגרד לבשיקטאש הטורקית.

בעקבות ההפסדים האחרונים, ביורוקאפ, בגביע וגם בליגה להפועל חיפה, גוברת תחושה של חוסר שביעות רצון מצד הנהלת הקבוצה. בהפועל צפויים לקבל החלטה בקרוב האם לבצע זעזוע בעקבות ההפסד האחרון לקראת שלבי ההכרעה של העונה, או לאפשר לצוות המקצועי ולצוות השחקנים הנוכחי לסיים את העונה.

אחרי פרסום הידיעה, בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי צייץ ב-"X" (לשעבר טוויטר) הודעה שנראית כמו רמז לפרידה קרובה מפרנקו: "ברכות להפועל ירושלים על הניצחון מולנו היום. כמו שכתבתי למתן - הם ניצחו את המשחק החשוב יותר. נדאג להתנהג בכבוד גם בהפסדים וגם בפרידות. ואף על פי שיתמהמה".

הציוץ של הבעלים עופר ינאי

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
חוסר שביעות רצון מצד ההנהלה. דני פרנקו/דני מרון

מה שעומד לזכותו של פרנקו זו העובדה כי שוק המאמנים הישראלים דליל ביותר, וכי בקבוצה יודעים שהבאת מאמן זר, גם בכיר, בשלב כזה של העונה תהיה הימור גדול לאור העובדה שיצטרך להכיר גם את קבוצתו וגם את הליגה.

גם אם יוחלט כי פרנקו יהיה האיש על הקווים עד לסיום העונה, נראה שמצבו לקראת העונה הבאה מתקרב להיות מוגמר. עוד לפני משחק רבע הגמר נגד בשיקטאש היה נראה כי רק אליפות תותיר לפרנקו סיכוי אמיתי להמשיך בתפקיד, וכעת לאחר האכזבה הכפולה תוך זמן קצר, ייתכן מאוד שגם זה לא יספיק לו.

בכל הנוגע לגזרת הזרים, בהפועל יבחנו את האפשרות להביא זר בעמדת הגארד להחליף את ג'ייקובן בראון שגמר את העונה. דז וולס שלא התלבש מאז סיימה הקבוצה את העונה באירופה עשוי לעזוב עוד לפני סיום העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully