וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאמינה שהדברים יסתדרו לטובתה, ואופטימית לגבי קטש

הצהובים עדיין מקווים להשיג את המקום השישי ביורוליג. מאייר מוחמא מההשוואות אחרי היכולת הטובה מול גליל עליון. במועדון מאמינים: המגעים עם המאמן יעלו שלב בתקופה הקרובה

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

הרצף הנהדר של מכבי תל אביב נמשך אמש (שבת) עם ניצחון 16 ברציפות בכל המסגרות, 67:103 קליל וחלק על הפועל גליל עליון. החבורה של עודד קטש הגדילה את הפער בפסגת ליגת העל ושיפרה את מאזנה ל-3:16, לפני שתארח מחר את מכבי רמת גן ברבע גמר גביע המדינה.

הצהובים הופיעו בסגל חסר למשחק שנערך בקרית אתא. מלבד ווייד בולדווין וג'וש ניבו שקיבלו מנוחה, גם תמיר בלאט שהיה רשום לא שיחק. זה לא הפריע למכבי תל אביב לטוס ליתרון 2:22 בפתיחה, כאשר בשלב מוקדם של המשחק נתן קטש את הבמה לעומר מאייר בן ה-17 ולרומן סורקין שנכנס לעניינים אחרי חודש של פציעה. מאייר סיים עם 14 נקודות והיה מהמצטיינים.

"כיף גדול, התברכתי בקבוצה מדהימה שעוזרת לי באימונים וגם מאחורי הקלעים", סיפר מאייר, "מסבירים לי ושמים לב שאני יודע מה לעשות, גם כשאני לא משחק. הזריקות שלי פשוט נכנסו, יש לי המון דברים לשפר. יש לי לשפר את משחק הפיק אנד רול ובפן ההגנתי אני צריך להתעלות".

הרכז הצעיר התייחס להשוואות לכישרונות שצמחו במועדון בעמדה שלו: "ההשוואות מחמיאות מאוד, אני משתדל שלא לקחת את זה כציפיות. אם מגיע או לא מגיע לי לשחק? אני סומך על המערכת, יודע שהם איתי ורוצים לקדם אותי. ברור שאני רוצה לשחק, אבל אני מנסה להיות מוכן לכל הזדמנות שיש ולעזור לקבוצה".

עומר מאייר, מכבי תל אביב. דני מרון
זוכה למחמאות. עומר מאייר/דני מרון

המשחק מחר נגד רמת גן יהווה הכנה אחרונה לצהובים לקראת המשחק נגד ברצלונה ביום חמישי, אליו תגיע מכבי תל אביב עם שישה ניצחונות יורוליג רצופים, כשהמקום השביעי מובטח לה, ועם סיכוי קטן להיכנס לפלייאוף ישירות. כדי לעשות זאת, הם יצטרכו את הקטלאנים בחוץ ואת מילאנו בבלגרד במחזור הנעילה, ולקוות שהתוצאות האחרות יסתדרו לטובתם.

"קצת מתסכל שבשבועות האחרונים הדברים לא הסתדרו לטובתנו", הודו במועדון בסוף השבוע, "ועדיין, אנחנו מאמינים שאם נעשה את העבודה וננצח את שני המשחקים האחרונים, הדברים איכשהו יסתדרו לטובתנו. גם אם לא, ניכנס לפלייאוף דרך הפלייאין וננסה לעשות את העבודה משם".

עוד סיפרו גורמים במועדון כי בכל הנוגע לעתידו של קטש, נושא שעלה במהלך סוף השבוע, המגעים בין הצדדים נמצאים רק בשלבים מאוד ראשוניים. במכבי תל אביב העריכו כי בתקופה הקרובה, עם התבהרות המצב של הקבוצה לקראת העונה הבאה, הצדדים יעלו הילוך ולמרות שיש התעניינות בקטש מצד קבוצות אחרות, מקווים שיישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully