וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אם נחשוב שדברים יילכו קל, רצף הניצחונות יעבוד לרעתנו"

עודכן לאחרונה: 30.3.2024 / 23:21

לבו של מאמן מכבי ת"א יוצא לגליל ("עוברים עונה מטורפת, פחות ספורטיבי אם יירדו"), וגם - מחמאות לעומר מאייר ("מגיעות לו יותר דקות") וההכנות לגביע המדינה: "נצטרך לבוא מרוכזים"

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

המומנטום הנהדר של מכבי תל אביב נמשך הערב (שבת) במסגרת הליגה, עם ניצחון 16 ברציפות בכל המסגרות - הפעם 67:103 מוחץ על גליל עליון.

"התחלנו טוב מאוד, הרבע הראשון די הכריע את המשחק", הודה עודד קטש בסיום, ועבר להחמיא לקבוצתו לשעבר: "יש לי הערכה גדולה לברק פלג ולגליל, אפילו היום - הם פתחו במינוס 20 ואיך שהם מתנהלים, הם ממשיכים להיות תחרותיים עם שפת גוף טובה. דיברנו כל השנה על הסיטואציה יוצאת הדופן שאנחנו עוברים, עם עונה מטורפת, כן בבית ולא בבית, והם מסיבות אחרות, יותר חשובות ויותר קשות, עוברים עונה מטורפת בעצמם, בחוסר ודאות, מסתובבים בדרכים בערך מה-7 באוקטובר. צריך לתת להם שאפו גדול על איך שהם מתמודדים עם המצב ונשארים תחרותיים. אני לא מכיר את כל מערך השיקולים, אבל בסיטואציה שנוצרה השנה, אם קבוצה כמו גליל תרד ליגה בגלל מה שהיא עברה, זה פחות ספורטיבי בעיני. אבל זה לא לי".

על עומר מאייר הצעיר, שרשם שיא קריירה של 14 נקודות, אמר קטש: "אני מודה, לפעמים מגיעות לו יותר דקות לפעמים. הוא לא מפתיע אותי בצורה בה הוא משחק. הוא בן 17 ויש לו הרבה מה לשפר, אבל אני שמח שהוא נכנס טוב למשחק. החזרה שלנו לארץ ושלושת ההפסדים שאנחנו סוחבים איתנו מההתחלה קצת פגעו בו וביכולת שלנו להכניס אותו לקצב".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
הרבה כבוד ליריבה. קטש/ברני ארדוב

לבסוף, על משחק רבע גמר הגביע מול מכבי רמת גן מחרתיים אמר המאמן: "עוד לא דיברנו על זה, התרגלנו לקחת את זה משחק-משחק. רצף הניצחונות אולי יכול לעבוד לרעתנו אם נחשוב שדברים יקרו קל. מכבי רמת גן קבוצה מצוינת שרק התחזקה לאחרונה, היא כבר הקשתה עלינו ונצטרך לבוא מרוכזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully