וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 16 ברצף בכל המסגרות: מכבי תל אביב הביסה את גליל עליון

סורקין (18 נק' ו-6 ריב') הוביל את קלעי הצהובים ב-67:103 על הקבוצה של ברק פלג והמשיכו את המומנטום הנהדר מהיורוליג

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב המשיך לצמוח הערב (שבת) עם הניצחון ה-16 ברציפות שלה בכל המסגרות, הפעם ב-67:103 המוחץ על הפועל גליל עליון במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-19 של ליגת ווינר סל.

עודד קטש העניק מנוחה לג'וש ניבו, ווייד בולדווין וג'יימס ווב, כאשר גם תמיר בלאט שנרשם קיבל מנוחה. גם בלי כל השחקנים המשמעותיים של הצהובים, לורנזו בראון (9 נק') ובונזי קולסון (7 נק') פתחו בסערה בריצת 0:20 ברבע הראשון שהסתיימה עם 8:27 של האורחת. עומר מאייר קיבל את הדקות ממאמנו והחזיר בענק (14 נק'), כשגם ג'ון דיברתולומאו (9 נק' ו-5 ריב') הצטרף לחגיגה הסלים עם 27:50 בהפסקה.

חסיאל ריברו (16 נק') המשיך את המומנטום מהמחצית הראשונה כשגם רומן סורקין (18 נק' ו-6 ריב') שמר על הפרש גדול עם 46:75 אחרי הרבע השלישי, והרבע האחרון היה לפרוטוקול עם ניצחון 13 ברציפות של האלופה הישראלית בליגה.


קלעו להפועל גליל עליון: חן גיא 15, לוטן אמסלם (6 ריב') 12, ליאור קררה 9, מירון רוינה 8, שון מילר 7, עומאר סילבריו 6, רועי הובר (9 אס') 5, אלפונסו אנדרסון (5 ריב') 3, אור חן 2. יהל פלג ואביב ארונוב שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין (6 ריב') 18, חסיאל רבירו 16, עומר מאייר 14, אנטוניוס קליבלנד (6 ריב') 10, לורנזו בראון, רפי מנקו וג'ון דיברתולומאו (5 ריב') 9 כ"א, בונזי קולסון 7, ג'ייר כהן 6, ג'ו תומאסון (9 אס') 5.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
ניצחון 16 ברציפות. קולסון ובראון/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1

לייאפ של לורנזו בראון ושלשה של ג'ון דיברתולומאו קבעו 2:7 בפתיחה לא מדויקת מצד שתי הקבוצות. בראון המשיך בפתיחה לוהטת מצדו עם שלשה וג'ייק כהן דהר על הדרך לסל לקבוע יתרון דו ספרתי אחרי 5 דקות. בונזי קולסון הצטרף לחגיגה ומכבי קבעה ריצת 0:20 מדהימה בדרך ליתרון משמעותי. רועי הובר ניסה לצמצם מעט ושלשה של עומר מאייר קבעה 8:27 למכבי בתום הרבע.

רבע 2

המארחת סוף סוף נכנסה לעניינים עם 4 נקודות רצופות של מירון רוינה, לפני שמאייר המשיך בכושר מחוץ לקשת עם 12:30. גם רומן סורקין שעלה מהספסל פרח בפתיחת הרבע השני, לפני שחן גיא שמר על אחוזים מושלמים מהצבא וצמצם ל-16. חסיאל ריברו סחט סל ועבירה, הובר הגיע לחמישה אסיסטים ובראון ניצל הגנה רכה של גליל כדי לקבוע 21:39. מאייר קלע בפעם השלישית מחוץ לקשת, ריברו שוב סחט של ועבירה ומכבי המשיכה לרמוס עם 27:50 בהפסקה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חסיאל ריברו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מחצית ראשונה גדולה. ריברו/דני מרון

רבע 3

ג'ו תומאסון השיג נקודות ראשונות בפתיחת הרבע השלישי, לוטן אמסלם דייק מהשלוש ולייאפ של בראון שמר על יתרון מעל 20. שון מילר ניסה לצמצם מעט מהקו, אך היכולת הטובה של האורחת המשיך של סורקין מהצבע ובהטבעה. אנטוניוס קליבלנד עם סל ראשון הגדיל את הפער של האלופה וריברו עם לייאפ גרם לברק פלג לקחת פסק זמן ביתרון 29 של האורחת. מנקו וריברו שמרו על ההפרש המשמעותי עם 46:75.

רבע 4

ההפרש חצה את רף 30 הנקודות עם נקודות של סורקין, גיא צימק עם שלשה ומאייר המשיך בערב הנהדר שלו כשהגיע ל-13 נקודות. תומאסון דייק מחוץ לקשת עם 58:88, לפני שאמסלם החזיר מעט מהכבוד של הגליל. גם גיא קלע מהשלוש ומכבי תל אביב סגרה את הסיפור עם חמישיית מחליפים ב-67:103 דומיננטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully