וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורטוגלים העניקו לפריז סן ז'רמן 0:2 בקלאסיקו הצרפתי

אמבפה לא כבש ב"לה קלאסיק" האחרון שלו ויצא מאוכזב כשהוחלף, בראלדו הורחק בצורה מפוקפקת, אבל ויטיניה (53) וראמוס (85) הכניעו את מארסיי. ברסט השנייה ניצחה 0:1 בלוריין משער של האב הטרי רומן דל קסטיו (86)

ספרד, קולומביה, גרמניה ואוסטריה: צפו בשערי השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית עמד בסימן "לה קלאסיק", כאשר היריבות המושבעות מארסיי ופריז סן ז'רמן חתמו אותו הערב (ראשון) בסטאד ולודרום עם ניצחון יוקרתי 0:2 של האלופה. ברסט השנייה גברה 0:1 בחוץ על לוריין, שירדה אל המקום ה-16 שמוליך למבחנים בעקבות ה-1:2 של נאנט בניס.

מארסיי - פריז סן ז'רמן 2:0

קיליאן אמבפה אמנם לא כבש ב"לה קלאסיק" האחרון שלו לפני עזיבת פריז סן ז'רמן ולא הצליח להשוות את שיא השערים במשחקים מול מארסיי, אבל האלופה שמרה על מאזן נקי מהפסדים בסטאד ולודרום מאז נובמבר 2011 והגדילה את יתרונה בפסגה בחזרה ל-12 נקודות. סך הכול סופרת הקבוצה של לואיס אנריקה כבר 22 משחקי ליגה ללא הפסד, ואמבפה יעזוב את צרפת ללא אף הפסד מול מארסיי במהלך הקריירה שלו.

ז'אן לואי גאסה, שהתחיל את הקדנציה במארסיי עם חמישה ניצחונות רצופים, נאלץ לאלתר בהגנה מול הקבוצה בה שימש כעוזר בין 2013 ל-2016, אבל לא מנע הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות למרות יתרון מספרי החל מהדקה ה-40. לוקאס בראלדו, בקלאסיקו הצרפתי הראשון שלו, ספג צהוב שני מפוקפק על מאבק כתף אל כתף מול פייר אמריק אובמיאנג, במה שעורר את זעמו של היועץ המקצועי לואיס קמפוס, שהתנפל על הקוון עם הירידה לחדר ההלבשה: "השופט אפילו לא שרק לעבירה, אתה זבל".

למרות הנחיתות המספרית, בדקה ה-53 הוציא ויטיניה מתפרצת קטלנית, קיבל בחזרה מעוסמאן דמבלה והכניע את פאו לופס עם שער הליגה השביעי שלו העונה. מארסיי לחצה בניסיון להשוות, שער של ז'ורדן ורטו נפסל וג'אנלואיג'י דונארומה הציל מול אובמיאנג, לפני שגונסאלו ראמוס שהחליף את אמבפה סגר עניין במתפרצת לאחר הכנה של מרקו אסנסיו שחזר מפציעה. הפורטוגלים עשו את ההבדל בקלאסיקו הצרפתי.

לוקאס בראלדו שחקן פריז סן ז'רמן מורחק, דנילו פריירה מצמיד את ראשו אל השופט. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
הרחקה תמוהה. לוקאס בראלדו רואה אדום, דנילו מצמיד ראש אל השופט/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב לאחר החלפתו. רויטרס
לא ממש אהב את החילוף. קיליאן אמבפה/רויטרס

לוריין - ברסט 1:0

כמו מארסיי, גם לוריין רצתה לנקום על ה-4:0 מהסיבוב הראשון וקיוותה לקלקל לשכנה מהחבל שחווה עונה חלומית, אבל לא מנעה מברסט לשוב למקום השני עם ניצחון דרמטי שמקרב אותה להופעה היסטורית בליגת האלופות. המארחת הייתה עדיפה ומסוכנת יותר במחצית הראשונה, אך ברסט ידעה להחזיק מעמד גם בלי שחקנה המוביל פייר לס מלו שנעדר בגלל כרטיסים צהובים, ובדקה ה-86 היה זה האב הטרי רומן דל קסטיו שהבקיע בבעיטה שטוחה ומדויקת, והקדיש את השער לבת שנולדה רק אתמול.

משחקים נוספים:

ניס - נאנט 2:1
לניס: טרם מופי (72 בפנדל). לנאנט: מאתיס אבלין (19), מוסטפה מוחמד (76 בפנדל)

קלרמון - טולוז 3:0
לטולוז: ונסן סיירו (8 בפנדל ו-79), תייס דאלינחה (73)

לה האבר - מונפלייה 2:0
למונפלייה: ז'ורדן פרי (72), כריסטופר ז'וליאן (80)

שטרסבורג - ראן 0:2
לשטרסבורג: מרוון סנאיה (71), ז'רמי סבאס (73)

רומן דל קסטיו שחקן ברסט כובש לרשת לוריין. LOIC VENANCE/AFP, GettyImages
שער ניצחון שמוקדש לבת הטרייה. רומן דל קסטיו/GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

חצאי גמר הגביע באמצע השבוע:

שלישי, 21:45: ליון - ולנסיין

רביעי, 22:10: פריז סן ז'רמן - ראן (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully