וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן סימנה אלטרנטיבה לאלונסו בדמות שני "הצרפתיים האגדיים"

הקבוצה הגרמנית שמחפשת מחליף לטוכל מהקיץ הקרוב, העלתה את האפשרות שזידאן יביא עמו לצוות המקצועי את ריברי כעוזר מאמן. הספרדי של לברקוזן עדיין מועמד ראשי, גם דה זרבי אופציה מרכזית

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

מאז שבאיירן מינכן הודיעה על פרידה ממאמן הקבוצה תומאס טוכל בסוף העונה הקרובה, רשימת המועמדים להחליף את המאמן הגרמני לא הפסיקה לקבל שמות חדשים מדי שבוע. המועמד הראשי והמועדף, ככל הנראה, על ידי ראשי המועדון הבווארי הוא שחקן העבר ומאמנה של באייר לברקוזן כיום, צ'אבי אלונסו, אך גם רוברטו דה זרבי, מאמנה של ברייטון, נמצא על הכוונת של האלופה הגרמנית.

אחד המאמנים הפנויים והנחשקים בעולם בשנים האחרונות הוא זינדין זידאן, שעל פי מקרוב לצרפתי, באיירן היא אחת האופציות עבורו כצעד הבא בקריירת האימון. ב"בילד" הגרמני מפרסמים כי במועדון הבווארי שוקלים ברצינות את מאמנה של ריאל מדריד לשעבר שמבוקש גם בנבחרת צרפת, מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס, אם אלה יפטרו את המאמנים שלהן, כשלפי הדיווח זידאן רוצה לצרף יחד איתו כעוזר מאמן לצוות המקצועי את שחקן העבר עמו שיתף פעולה בנבחרת צרפת - פרנק ריברי.

זינדין זידאן לצד פרנק ריברי שחקני נבחרת צרפת לשעבר. GettyImages
שיתפו פעולה בנבחרת, יעמדו יחד על הקווים במינכן? זידאן וריברי/GettyImages

בבוואריה רואים בזידאן וריברי כצמד מוצלח שיוכל להצעיד אותם להצלחה רבה בעתיד הנראה לעין, כשהמאמן הצרפתי נחשב למקורב לריברי וכאחד ש"מעריך" ורואה בו עוד מימיו כשחקן כ"יהלום של הכדורגל הצרפתי", כשהשני החמיא לו כי הוא "האגדה הצרפתית הגדולה ביותר".

זידאן לא אימן קבוצה מאז שסיים את תפקידו בריאל מדריד במאי 2021, בעוד ריברי פרש ממשחק פעיל באוקטובר 2022 "מסיבות אישיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully