וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיירן מינכן, יובנטוס ונבחרת צרפת": האפשרויות של זידאן לקיץ

מקורב למאמן סיפר בראיון גרמניה כי הצרפתי רוצה לשוב לעמוד על הקווים, אך רק עבור 3 האופציות הללו: "הוא רואה בבאיירן כריאל מדריד מהרבה מבחינות"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 22.2/ספורט1

בקיץ הקרוב זינדין זידאן יסגור 3 שנים בהן לא אימן קבוצת כדורגל. שחקן העבר הצרפתי האגדי ומאמנה של ריאל מדריד לשעבר, עימה זכה 3 פעמים בליגת האלופות ועוד פעמיים באליפות ספרד, סיים את תפקידו על הקווים בסנטיאגו ברנבאו ביוני 2021 ומאז רק קושר למועדונים ונבחרות, אך לקח פסק זמן משמעותי מכדורגל. עם העזיבה של תומאס טוכל בקיץ את באיירן מינכן, התראיין "מקורב למאמן הצרפתי", וחשף כי הוא מעוניין לשמוע הצעות ולאמן רק בשלושה מקומות מסוימים.

"זידאן ישוב לאמן רק את יובנטוס, נבחרת צרפת או באיירן מינכן", סיפר אותו מקורב לזיזו. "הוא לא מעוניין כרגע ללכת לאנגליה. הוא רואה בבאיירן מינכן כריאל מדריד מבחינת מבנה המועדון, ההיסטוריה ותנאי העבודה הנפלאים. לשני המועדונים הרבה דברים דומים והוא מעולם לא דחה את הרעיון לאמן את באיירן. הוא מאמן שאוהב כדורגל התקפי ויש את זה בגרמניה. הוא ללא ספק יתאים לקבוצה כזאת, אבל אם ראשי הקבוצה הבווארית יהיו מעוניינים בו, הם יצטרכו לתת לו את המושכות והכוח לפעול בצורה שהוא רוצה ולתת לו את מה שהוא יבקש".

מאמן הכדורגל הצרפתי זינדין זידאן בטקס הענקת כדור הזהב לשנת 2022. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
ממתין להזדמנות הראשונה שתצוץ? זידאן/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

זידאן בן ה-51 כבר קושר בשנים האחרונות למספר רב של קבוצות, כשיובה, קבוצתו לשעבר, ונבחרת צרפת היו המועמדות הבכירות לצד מנצ'סטר יונייטד שחשקה בו זמן רב. עם עזיבתו של טוכל בקיץ, נראה כי אופציית באיירן מינכן עשויה להיות אחת האופציות המועדפות על המאמן שמעוניין לשוב לאמן לפי מקורבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully