וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פגישה בין טוכל להנהלה: באיירן מינכן הודיעה שהמאמן יעזוב בקיץ

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 12:13

על רקע המשבר הגדול של האלופה, באיירן אישרה שבתום פגישה "ידידותית" החליטו הצדדים להיפרד בתום העונה, שנה לפני תום חוזהו. ויש מועמד "בכיר" להחליפו

תקציר: כל השערים, מחזור 22 בבונדסליגה/ספורט1

באיירן מינכן אישרה כי על רקע המשבר הקשה, מאמן הקבוצה תומאס טוכל ערך פגישה "ידידותית" עם ההנהלה והוחלט שיעזוב את המועדון בסיום העונה. באיירן במצב מדאיג מאוד גם באירופה וגם בליגה, בגרמניה עולים עוד ועוד דיווחים על מתיחויות בחדר ההלבשה וחוסר אמון של השחקנים במאמן, ההנהלה לכאורה מחפשת כבר מאמן חדש, והיום (רביעי) יצאה ההצהרה שמבהירה כי טוכל לא יפוטר ויסיים את העונה במועדון, וכצפוי, יעזוב בקיץ. לטוכל היה חוזה בבאיירן גם לעונה הבאה.

הקבוצה עברה ימים לא קלים, שהחלו עם תבוסה ללברקוזן במשחק העונה, ההפסד מול לאציו שסיבך אותם בשמינית גמר ליגת האלופות, ובסוף השבוע הבווארים הפסידו 3:2 בבוכום. לברקוזן המוליכה מובילה עליהם בשמונה נקודות כשנותרו עוד 12 מחזורים לסיום העונה, ומדובר בשבוע הכי גרוע שעבר על אלופת גרמניה ב-11 העונות האחרונות. בימים האחרונים פורסם על פיצוץ ועימות במנהרה בין קימיש לעוזר המאמן, ואיבה בינו לבין טוכל. עוד פורסם שבאיירן כבר מתכננת להיאבק מול ליברפול ולברקוזן על המאמן צ'אבי אלונסו לעונה הבאה.

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
העיקר שהשיחה "ידידותית". טוכל/רויטרס

טוכל בעצמו אמר אחרי ההפסד לבוכום שהוא לא מתכוון להתפטר ולהרים ידיים, ובמבחינתו ההפסד בבוכום היה שונה לגמרי משני הקודמים: "הפסדים כאלה אינם הוגנים, הרבה הלך נגדנו היום. אני מאמין שאם היינו משחקים את המשחק הזה עוד חמש פעמים, היינו מנצחים חמש פעמים". המאמן גם נשאל על הסיכויים לזכות באליפות, ושאב השראה מסגירת הפער מדורטמונד אשתקד: "אליפות? כרגע זה לא מאוד ריאלי, אבל בעונה שעברה קיווינו עד השנייה באחרונה וזה עבד. בגלל זה אנחנו ממשיכים להאמין גם עכשיו, אבל בשביל זה נצטרך לחזור לעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן לברקוזן צ'אבי אלונסו עם מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל. Lars Baron, GettyImages
איפה הם יהיו בשנה הבאה? אלונסו וטוכל/GettyImages, Lars Baron

היום הגיעה ההודעה. "באיירן מינכן והמאמן הראשי תומאס טוכל החליטו במשותף לסיים את שיתוף הפעולה, שתוקפו היה אמור להסתיים ב-30 ביוני 2025, ב-30 ביוני 2024. זוהי תוצאה של שיחה ידידותית בין המנכ"ל יאן-כריסטיאן דרייזן ותומאס טוכל", כך נמסר מהמועדון.

יאן-כריסטיאן דרייזן, מנכ"ל באיירן: "בשיחה פתוחה וטובה הגענו להחלטה לסיים באופן הדדי את שיתוף הפעולה שלנו בקיץ. המטרה שלנו היא לבצע מערך ספורטיבי עם מאמן חדש לעונת 2024/25. עד אז, כל אדם במועדון מחויב לאתגר להשיג את המקסימום האפשרי בליגת האלופות ובבונדסליגה. אני גם מטיל אחריות מפורשת על הסגל. במיוחד בליגת האלופות אנחנו משוכנעים שאחרי ההפסד 1:0 במשחק הראשון בלאציו, נעלה לרבע הגמר במשחק השני באליאנץ ארנה שלנו כשהאוהדים שלנו מאחורינו".

תומאס טוכל: "סיכמנו שנסיים את שיתוף הפעולה שלנו אחרי העונה הזו. עד אז, אני וצוות המאמנים שלי נמשיך כמובן לעשות כל שביכולתנו כדי להבטיח הצלחה מירבית". כזכור, טוכל ירש את תפקידו של יוליאן נגלסמן כמאמן באיירן במרץ 2023. כעבור חודשיים הוא חגג עם המועדון את זכייתו באליפות גרמניה.

בגרמניה טוענים שהמועמד הבכיר להחליפו הוא אכן צ'אבי אלונסו, שכרגע מצעיד את לברקוזן לאליפות מרשימה, ובאיירן מינכן תעשה הכל על מנת להחתימו. לאלונסו הספרדי יש חוזה בלברקוזן עד 2026, אבל כידוע, הוא מבוקש גם בליברפול, שתאבד את יורגן קלופ הקיץ וסימנה את אלונסו (שחקן העבר של המועדון) כמחליף המועדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully