וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על אלונסו: באיירן מינכן תתמודד מול ליברפול על החתמת המאמן

ב"אתלטיק" טוענים שהאלופה הגרמנית תפטר את טוכל ותפנה למאמנה של באייר לברקוזן. עוד דווח שהספרדי קרוב יותר לאנפילד ולא צפוי לעזוב באמצע העונה. סולשיאר מועמד לאמן עד סוף העונה

תקציר ניצחונה של בוכום 2:3 על באיירן מינכן/ספורט1

קריירת האימון של תומאס טוכל התחילה בצורה דומה למדי לזו של יורגן קלופ. קבוצות הבוגרים הראשונות של שני הגרמנים היו זהות - מיינץ ובורוסיה דורטמונד - אך המשך הקריירה היה שונה עבור השניים. בעוד קלופ המשיך לליברפול והפך שם לאחד המאמנים האגדיים בתולדות המועדון, טוכל עבר לפריז סן ז'רמן, שם נכשל בצורה יחסית עם הפסד בגמר ליגת האלופות, אולם בעונה שלאחר מכן זכה עם צ'לסי באליפות אירופה והמשיך לבאיירן מינכן במקומו של יוליאן נאגלסמן. אחרי שכמעט הפסיד את האליפות בעונה שעברה, טוכל המשיך לקבל את ההזדמנות שלו, והעונה הוא כבר מחוץ לגביע הגרמני, מתקשה בליגת האלופות ועם שני הפסדים רצופים בבונדסליגה, כולל אחד מביך במיוחד עם 3:2 לבוכום, ייתכן וימיו על הקווים באליאנץ ארנה ספורים.

גם ימיו של קלופ באנפילד ספורים, אך הדבר נעשה מבחירה עם הודעתו המפתיעה של המאמן הגרמני שהחליט לקחת פסק זמן מאימון. במקומו של קלופ, המועמד הטבעי והבכיר הוא צ'אבי אלונסו, שחקן המייטי רדס לשעבר ומאמנה של באייר לברקוזן כיום, שמובילה את הטבלה בגרמניה ועדיין ללא הפסדים העונה עם רצף מדהים שהשווה את השיא של באיירן - 32 משחקים רצופים ללא הפסד.

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן. רויטרס
המאמן המבוקש ביותר באירופה? צ'אבי אלונסו/רויטרס

אחרי רצף ההפסדים בכל המסגרות, כולל ה-1:0 ללאציו בשמינית גמר ליגת האלופות, ודווקא לאחר דווח שמעמדו של טוכל עדיין יציב יחסית בבאיירן, ב"אתלטיק" טוענים שראשי הבווארים החלו לבדוק את האפשרות להחליף את המאמן הגרמני במאמן הספרדי של לברקוזן.

לפי הדיווחים, לקשר לשעבר של ליברפול, באיירן מינכן וריאל מדריד, סעיפי יציאה לכל אחד מהמועדונים בהם שיחק בתור שחקן, כשהאפשרות שיעמוד על הקווים באנפילד בעונה הבאה נראית סבירה יותר מאשר שישאר בגרמניה. בכל אופן, באנגליה וגרמניה מבהירים שהסיכויים שאלונסו יעזוב באמצע העונה הם קלושים, כך שנראה שהקרב על שירותיו בקיץ הקרוב בין ליברפול לבאיירן מינכן צפויים להיות מרתקים לא פחות מהמאמצים של שתי קבוצות להחתים מלפפון לוהט בחלון ההעברות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
יעמוד על הקווים זמנית? סולשיאר/רויטרס

מי שעשוי לעמוד על הקווים עד סוף העונה במינכן, לפי "סקיי ספורטס גרמניה" הוא אולה גונאר סולשיאר שבפעם האחרונה שאימן נכשל במנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully