וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף של טוכל? באיירן הפסידה 3:2 לבוכום. הפער מהפסגה: 8 נקודות

הפסד שלישי ברציפות לבווארים בכל המסגרות והלחץ על המאמן גובר. אופמקאנו נכנס כמחליף במקום מזראווי הפצוע וספג אדום במשחק שני ברציפות. 3:3 נהדר בין פרייבורג לפרנקפורט

תקציר ניצחונה של בוכום 2:3 על באיירן מינכן/ספורט1

המחזור ה-22 בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שני משחקים, שאחד מהם סיפק הפתעה שעשויה לחרוץ גורלות במאבק על התואר. האלופה בעשר השנים האחרונות באיירן מינכן הפסידה 3:2 אצל בוכום, ולברקוזן המוליכה שניצחה אתמול רחוקה כבר שמונה נקודות ממנה. עוד קודם לכן פרייבורג ואיינטרכט פרנקפורט נפרדו ב-3:3 נהדר.

בוכום - באיירן מינכן 2:3

הלחץ שהיה על תומאס טוכל ועל ראשי באיירן מינכן לפטר אותו רק ילך ויגבר בעקבות ההפסד המביך והשלישי ברציפות בכל המסגרות - אחרי ה-3:0 ללברקוזן במשחק העונה וה-1:0 ללאציו בשמינית גמר ליגת האלופות. ג'מאל מוסיאלה העניק לאלופה יתרון בדקה ה-14 והבווארים כבר חשבו שהם במסלול הנכון, אך משם הכל התפרק. נוסייר מזראווי נפצע והוחלף בדקה ה-32 על ידי דאיו אופמקאנו, ועוד לפני ההפסקה הגיע מהפך של המארחת משערים של טאקומה אסאנו (38) וקוון שלוטרבק (44).

נגד לאציו באמצע השבוע אופמקאנו הורחק באדום ישיר שהוביל לפנדל שהכריע את ההתמודדות. גם היום הוא גרם לפנדל והפעם הורחק אחרי צהוב שני, קווין שטוגר ניצל זאת כדי לקבוע 1:3 מהנקודה הלבנה בדקה ה-78. מנואל ריימן סיפק הצלה נהדרת מבעיטה של לירוי סאנה בדקה ה-86, הארי קיין צימק כעבור דקה אך בוכום החזיקה מעמד ופתחה פער של תשע נקודות מהמקום המוביל למבחנים. באיירן אמנם ניצחה 0:7 בשלושה מבין ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אך שניים מאותם משחקים הסתיימו בניצחון סנסציוני של בוכום.

שחקן באיירן מינכן דאיו אופמקאנו סופג כרטיס אדום מול בוכום. Lars Baron, GettyImages
מה תאמר להגנתך? אופמקאנו רואה אדום שני בארבעה ימים/GettyImages, Lars Baron
שחקני בוכום חוגגים. Lars Baron, GettyImages
הרוויחו מההפקר. שחקני בוכום חוגגים/GettyImages, Lars Baron

פרייבורג - איינטרכט פרנקפורט 3:3

משחק נהדר בפרייבורג, שבסיומו המארחת מונעת מיריבתה להתקרב במעט למאבק על המקום בליגת האלופות. עומאר מרמוש המצרי הבקיע את הראשון של איינטרכט בדקה ה-27, וכעבור שלוש דקות ריטסו דואן היפני איזן את התוצאה. אנסגר קנאוף נכנס כבר בדקה ה-11 במקום סשה קלאידז'יץ' שנפצע, ובדקה ה-35 נהנה מבישול של מרמוש כדי לקבוע 1:2. המילה האחרונה במחצית הראשונה הייתה של וינצ'נזו גריפו, שעם פנדל מדויק חמש דקות בתוך תוספת הזמן הוריד את הקבוצות להפסקה בשוויון.

בדקה ה-72 פרנקפורט חזרה להוביל בשלישית, כששוב האחראים היו מרמוש וקנאוף. המצרי קינח משחק מצוין עם שער ושני בישולים, המחליף המוקדם קנאוף סיים עם צמד. עם זאת, ההצגה של השניים לא הספיקה כדי לחזור הביתה עם ניצחון, שכן מיכאל גרגוריטש השווה שוב עבור המארחת בדקה ה-89 וחילץ עבורה נקודה ראשונה אחרי שלושה הפסדים רצופים.

מיכאל גרגוריטש, שחקן פרייבורג חוגג. Matthias Hangst, GettyImages
פרייבורג לא הרימה ידיים. גרגוריטש חוגג את השוויון האחרון/GettyImages, Matthias Hangst
תקציר: פרייבורג - איינטרכט פרנקפורט 3:3/ספורט1

המחזור ה-23 ייצא לדרך בשישי הבא, כשבאייר לברקוזן תארח את מיינץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully