וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ והעימות במנהרה: המשבר בין קימיש לטוכל הוא המשבר של באיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 13:59

מי שהיה לב הקבוצה אצל נגלסמן, הפך לשחקן משני אצל טוכל. אחרי ההפסד לבוכום והעימות עם עוזר המאמן במנהרה, בגרמניה יודעים: יש חוסר אמון בחדר ההלבשה

תקציר: כל השערים, מחזור 22 בבונדסליגה/ספורט1

המשבר בבאיירן מינכן נמשך, על רקע הדיווחים על עימות בין קשר הקבוצה יוזואה קימיש לעוזר המאמן ז'ולט לב, שכמעט גלש לעימות פיזי. על פי הדיווחים, שחקני באיירן מינכן נאלצו לעצור את קימיש במנהרה אחרי עימות שכמעט הפך לפיזי עוזרו של תומאס טוכל לאחר שהקבוצה ספגה הפסד שלישי תוך שמונה ימים.

לאחר שהפסידה לבאייר לברקוזן במפגש הפסגה בשבת שעברה ולאחר מכן נוצחה על ידי לאציו במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, ארבעה ימים לאחר מכן באיירן הפסידה 3:2 אחרי שאופמקאנו הורחק משחק השני ברציפות, והעניינים התלהטו לאחר שריקת הסיום.

תומאס מולר עם יוזואה קימיש באיירן מינכן. רויטרס
זה לא עובד. קימיש/רויטרס

לפי "בילד", קשר באיירן קימיש, שהוחלף, החל להתווכח עם עוזר המאמן בדרכם חזרה לחדר ההלבשה. נראה היה שהשיחה הסוערת ביניהם הסתיימה, אבל לב צעק משהו לעבר השחקן כשהוא עלה במדרגות במנהרה, מה שעורר עימות נוסף.

כעת בגרמניה טוענים: קימיש אמור להיות אחד המנהיגים של הקבוצה, אבל יחסי האמון בין השחקן למאמן תומאס טוכל נגמרו. "אחרי החילוף הוא ישב על הספסל אומלל, לאחר שריקת הסיום היה פיצוץ", נכתב ב"בילד".

עוד בוואלה!

באיירן מינכן לא תפטר את טוכל. גורצקה: "מרגיש כמו סרט אימה"

לכתבה המלאה

"אני יודע מה קורה. זה לא לדיון ציבורי. אנחנו בחדר הלבשה של קבוצת כדורגל, יש אמוציות", אמר על זה טוכל. אבל זה יותר מורכב. טוכל כבר הביע חוסר שביעות רצון מהיכולת של קימיש ורצה להביא לו מחליף. בגרמניה טוענים כי לפני משחק העונה מול לברקוזן קימיש עבד קשה כדי לחזור להרכב, אחרי שסבל מפציעה, אבל טוכל לשיבץ אותו והוא נפגע.

"בתקופת נגלסמן, קימיש היה הזרוע המבצעת של המאמן על המגרש", טוענים ב"בילד", "הוא איבד את התפקיד הזה מזמן. זו גם הסיבה שהוא חושב כעת לעזוב את באיירן בתחילת הקיץ. הפיצוץ האחרון ממחיש עד כמה התסכול שלו עמוק כרגע בגלל הכישלון של הקבוצה ומצבו האישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully