וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר גלזר צפוי להיות כשיר לשבת. גם מדמון צפוי לפתוח בחדרה

הקשר שהחסיר מספר אימונים במהלך השבוע אמור להיכלל ב-11 מול הפועל פתח תקוה (שבת, 17:00). גם החלוץ שחזר ממשחקי הצעירה יפתח. עידן ורד אמור לפתוח אצל האורחת

מחזור 27הסתיים30/03/2024
הפועל חדרה
  • אלימלך (90, גול עצמי)
1:1
  • (90, פנדל) באסיי
הפועל פתח תקוה
תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה 2:0/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה תארח מחר את נועלת הטבלה בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. חדרה סיימה את הליגה הסדירה במומנטום טוב, עם שני ניצחונות רצופים שנתנו לה הרבה אוויר במאבקי התחתית. במועדון דיברו השבוע על חשיבות המשחק, כאשר ניצחון נוסף יעזור לקבוצה לברוח עוד יותר מהקו האדום ובעיקר יפתח פער נקודות משמעותי מהיריבה.

הקשר תמיר גלזר החמיץ מספר אימונים במהלך השבוע בשל מתיחה ברגלו, אך על פי האימון המסכם, מסתמן שהוא כשיר ויפתח בהרכב. לפחות על פי התרגול נראה כי המאמן חיים סילבס, יתן קרדיט לאותם 11 שפתחו בניצחון האחרון על מכבי נתניה, כאשר אלעד מדמון שחזר ממשחק הנבחרת הצעירה ונטל היום חלק באימון יפתח יחד עם ג'יימס אדניי וגודסוויי דוניו בחלק הקדמי.

"אנחנו בתקופה טובה וכמובן שהשאיפה היא להמשיך את המומנטום על מנת לעמוד במטרה", אמר המאמן חיים סילבס לקראת המשחק. "אנחנו פותחים את הפלייאוף מול קבוצה נחושה עם שחקנים איכותיים, אבל מגיעים להילחם כמו בכל משחק ומבינים את המשמעות של כל משחק בפלייאוף".

תמיר גלזר, הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
צפוי להיות כשיר. תמיר גלזר/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה תחל מחר את הפלייאוף התחתון כשברור לכולם במועדון שרק פלייאוף מרשים במיוחד ישאיר את הקבוצה בליגה. לשם כך, החניכים של בני לם יצטרכו לנצח כבר מחר את הפועל חדרה כדי להתחיל ולהתקרב אל המקום מעל הקו האדום. לם יזכה לסגל מלא מחר. "אם לא ננצח את חדרה כבר נתקשה מאוד להשיג את המטרה להישאר בליגה. נכון שאנחנו במקום האחרון, אבל הפער הוא לא כזה שאי אפשר לסגור וזה מתחיל מחר. אנחנו מאמינים בעצמנו", אמר שחקן בקבוצה.

"אנחנו הולכים לשחק נגד אחת הקבוצות הטובות בפלייאוף התחתון, אם לא הטובה ביותר", אמר לם לקראת המשחק. "חדרה נמצאת בכושר מצויין. למרות ההפסד האחרון נגד הפועל ירושלים אנחנו נמצאים בתקופה טובה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בניצחון מחר".

לם מתלבט בעמדת השוער בין עומר כץ לרז כרמי, כאשר עידן ורד צפוי לפתוח בהרכב כמו גם פורצ'ן באסיי. במועדון מקווים שהחלוץ הניגרי יספק מספרים בפלייאוף התחתון כדי להישאר בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עידן ורד הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
המסע מתחיל מחר. עידן ורד/קובי אליהו

טריוויה

* הפועל פתח תקוה לא הצליחה לנצח את הפועל חדרה בשמונת המפגשים האחרונים (כולל שלושה הפסדים רצופים), מאז ה-2:4 הביתי בינואר 1977, עם שלושער של משה שווייצר.

* הפועל פתח תקוה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה (ארבע נקודות בלבד מתוך 39 אפשריות). ניצחון החוץ האחרון שלה בליגה הבכירה היה 2:4 באשדוד במאי 2015.

* בתום המחזור ה-20 ניצבה הפועל חדרה במקום האחרון, אבל מאז השיגה ארבעה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים. הפועל פתח תקוה, שהקדימה אותה אז בנקודה, סופרת 10 מחזורים רצופים ללא ניצחון.

* בני לם ערך את הבכורה שלו כמאמן הפועל פתח תקוה בהפסד 2:0 לחדרה לפני כחודש וחצי. הוא הפסיד לה מוקדם יותר העונה גם כמאמן מכבי פתח תקוה ובעונה הקודמת עם מכבי נתניה.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: נתניה
קהל: 1938

משחקי המחזור ה-27:

שבת, 16:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 17:00: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
שבת, 19:30: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)

ראשון, 20:00: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה

שני, 20:00: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully