וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שום דבר לא גמור. אסור שרעשי הרקע ישפיעו עלינו"

26.3.2024 / 11:15

במכבי תל אביב לא אוהבים את הניסיון להפוך את החלטת בית הדין בנוגע למכבי חיפה למכרעת במאבק האליפות: "אף אחד לא יכול לערער על העונה שאנחנו עושים". שחקן בקבוצה הזהיר: "כבר איבדנו יתרון 10, צריך להיות טיפש כדי לחשוב שזה בכיס שלנו"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

אחרי שבוע חופש שנתן לשחקנים בתום המשחק נגד הפועל חיפה, החזיר רובי קין את שחקני מכבי תל אביב להתאמן אתמול בערב בקרית שלום והחל למעשה את יריית הפתיחה לפלייאוף העליון שייצא לדרך בשבת הקרובה עם המשחק הביתי נגד בני סכנין.

בזמן שהשחקנים הגיעו אתמול לקרית שלום, פורסמה ההחלטה של בית הדין העליון לא להחזיר למכבי חיפה את הנקודה עליה היא ערערה, כך שהפער בין הקבוצות נותר על 7 נקודות. במכבי תל אביב לא אוהבים את החגיגה התקשורתית שמגובה בציטוטים לייחוס ושלא לייחוס מכיוון מכבי חיפה שמטילים דופי במה שיתרחש מעתה ובהפיכת אליפות צהובה לאליפות עם הכוכבית.

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אף אחד לא יכול לערער על העונה שאנחנו עושים. אליפות לוקחים עם נקודות ולא עם הורדת נקודות, ולשמחתנו אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו, להדוף את כל רעשי הרקע מסביב, להיות מוכנים לפתיחת הפלייאוף ולזכור שלמרות שמסביב כבר הכתירו אותנו, שום דבר לא גמור".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
עיניים למטרה. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

עוד בכדורגל הישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שחקן נוסף הזכיר: "היינו העונה כבר ביתרון של 10 נקודות, איבדנו בשמונה משחקים 14 נקודות, אז איך אפשר להיות טיפשים ולחשוב שהאליפות אצלנו בכיס? אם נתפתה להקשיב לכל מה שאומרים מסביב, נשלם את המחיר הכי יקר. אף אחד לא נותן למכבי תל אביב אליפות על המגש, אנחנו צריכים לעשות את הפלייאוף הכי טוב שיש ולעמוד במשימות שהצבנו לעצמנו כולל גביע המדינה".

מאחר שנבחרת ישראל הודחה מפלייאוף העלייה ליורו אחרי ההפסד לאיסלנד ביום חמישי, והמשחק מול בוסניה שתוכנן להערב בוטל, יכלו שחקני מכבי תל אביב ששיחקו בנבחרת להצטרף כבר אתמול לאימון. למעט אורלנדו מוסקרה, עמדו לרשותו של רובי קין כל השחקנים.

במועדון מאמינים שהשחקנים שחזרו בתחושת אכזבה גדולה מהנבחרת, ירימו את עצמם, כך שזה לא אמור להיות תירוץ לפתיחה לא טובה של הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully