וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ ייפגש כבר מחר עם חזן ובניון. הפנייה לבכר תיעשה בהמשך

26.3.2024 / 8:45

יו"ר ההתאחדות יערוך פגישות נפרדות עם המאמן והמנהל המקצועי, כאשר הנטייה היא בכל מקרה להיפרד מחזן. אם גם בניון יעזוב, לא ימונה מחליף והמשאבים יוקצו לטובת המאמן הבא. בהתאחדות ממשיכים לבנות על בכר: "הנבחרת קוברת מאמנים? הכי לא נכון שיש"

שון גולדברג מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל/צילום: אבי רוקח עורך וידאו: שירן גולן

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ייפגש כבר מחר (רביעי) עם מאמן הנבחרת אלון חזן ועם המנהל המקצועי יוסי בניון. הפגישות לא יהיו משותפות אלא ייערכו בנפרד ומי שאמור להיות מוכח בכל אחת מהן הוא גם מנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין.

זוארץ צפוי לשמוע את חזן ובניון, אבל נראה שלפחות לגבי חזן הפור כבר נפל והוחלט שהוא יסיים את תפקידו. באשר לבניון עדיין אין החלטה סופית וזוארץ שומע קולות לכאן ולכאן מאז התבוסה מול איסלנד ביום חמישי. נראה כי מחר בפגישה עם בניון הוא ירצה לשאול לא מעט שאלות אותן הניח בצד מאז המשחק בבודפשט, ורק לאחר מכן הוא יקבל החלטה סופית. קרוב לוודאי שאם בניון לא ימשיך, לא ימונה מנהל מקצועי במקומו ואת המשאבים יעבירו בהתאחדות למינוי המאמן הבא והצוות שהוא יבחר.

כפי שפורסם כאן כבר למחרת ההפסד לאיסלנד, בהתאחדות רוצים את ברק בכר כמאמן הנבחרת ורק אם הדברים לא יסתדרו מולו, יפנו לרן בן שמעון ורוני לוי. גורם בהתאחדות אמר הבוקר: "הנבחרת היא בית קברות למאמנים? הנבחרת היא היעד הכי גדול שיכול להיות למאמן ישראלי והשאיפה הכי גדולה לכל מאמן בתחילת דרכו. להיות מאמן נבחרת ישראל זו גאווה גדולה ואין בכלל ספק שכל מאמן ישראלי רוצה את התפקיד הזה".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
ממשיך לחכות. בכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

האזינו: יניב טוכמן על הסיטואציה של ברק בכר

בהתאחדות מבינים היטב ששתי המשימות הקרובות של הנבחרת קשות מאוד. גם ההשתתפות בליגת האומות בחודשים ספטמבר-נובמבר בבית אחד עם איטליה, צרפת ובלגיה היא משימה מאתגרת, וכך גם מוקדמות מונדיאל 2026 מיד לאחר מכן. לכן יתכן שהמאמן הבא יקבל מלכתחילה את המינוי כולל הקמפיין של מוקדמות היורו 2028.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully