וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים זועמת אחרי ההחלטה: "הרסו את הכדורגל"

25.3.2024 / 15:57

הצהובים-שחורים הגיבו בכעס לדחיית הערעור על הפחתת נקודה. "לא מופתעים. הורידו לנו 5 נקודות ואם יתאפשר - יורידו עוד. מתעלמים מהצד של המשטרה ומשרד הספורט במשוואה. האלמנט הספורטיבי אחרון בסדר העדיפויות של בית הדין"

שחקן בית"ר ירושלים טימו מוזי בריאיון לתוכנית "מחוץ לקווים"/עריכה: זיו שטיינר

בבית"ר ירושלים הגיבו היום (שני) בזעם להחלטה בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לא להשיב לקבוצה נקודה. הצהובים-שחורים ערערו על הרשעתם בהתפרעות קהל אוהדים בנסיבות מחמירות, אבל בית הדין דחה את הערעור.

בית"ר ירושלים סוחבת עונש של הפחתת 5 נקודות העונה: 4 בשל אירועי גמר גביע המדינה בסוף העונה שעברה ואחת שעליה הוגש הערעור שנדחה. "ההזייה של בית הדין לא מפתיעה, הורידו לנו 5 נקודות ואם יתאפשר להם יורידו עוד 5. הרסו את הכדורגל", אמרו במועדון.

בהמשך הוסיפו הירושלמים: "לאחר שקראנו בעיון את החלטת השופטים, המסקנה ההכרחית היא כי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל שוב הוכיח כי האלמנט הספורטיבי הוא האחרון בסדר החשיבות שלו. בית"ר ירושלים ספגה הורדת חמש נקודות בתוך פחות משנה, והיד עוד נטויה. צר לנו כי בית המשפט שוב בוחר להתעלם מהצד השני של המשוואה, שהיה אמור לעזור בהרתעה ופשוט לא קיים, מצד משטרת ישראל ומשרד הספורט. הקבוצות לא יכולות לפעול לבד, ומי שמצפה שזה יקרה יראה את מצעד הקבוצות המגיעות להורדת נקודות בליגה שוב ושוב. אנו מצרים על ההחלטה ונבדוק את האמצעים העומדים לרשותנו בעניין".

מיירון ג'ורג', ניקה חורחלי, עדי יונה, בית"ר ירושלים. אריאל שלום
הפער מהקו האדום נותר 3 נקודות. שחקני בית"ר/אריאל שלום

אחרי סיומה של העונה הסדירה, בית"ר ירושלים מקדימה את הקו האדום ב-3 נקודות. בפלייאוף התחתון היא תארח את הפועל חדרה, מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקוה, ותתארח אצל מכבי נתניה (במחזור הקרוב), הפועל פתח תקוה, הפועל תל אביב והפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully