וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-UFC נשך באמצע הקרב ושילם על כך ביוקר. לא תאמינו איך הגיב יריבו

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 13:48

איגור סברינו הסתער על ידו של בן ארצו אנדרה לימה וסיים את קריירת ה-UFC שלו אחרי סיבוב וחצי. לימה דווקא לקח זאת ברוח טובה, קעקע את סימני הנשיכה וזכה לבונוס עסיסי. ברשת הסתלבטו על המפסיד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

דרמה גדולה נרשמה הלילה (בין שבת לראשון) ב-UFC, כשהקריירה של איגור סברינו נמשכה סיבוב וחצי בלבד. הברזילאי בן ה-20, שרשם את הופעת הבכורה שלו באוקטגון, נשך את יריבו ובן ארצו אנדרה לימה, ולא הותיר לשופט ברירה אלא להורות על סיום הקרב.

"הכל היה בסדר ואז, בשלב מסוים, מסיבה מסוימת, הוא החליט לנשוך אותי", אמר לימה. "צרחתי מרוב כאב".

זמן קצר לאחר מכן, הודיע מנכ"ל ה-UFC דיינה ווייט כי הארגון החליט לחתוך את סברינו. "אלה שני לוחמים צעירים שטרם הפסידו", אמר. "אם אתה מתוסכל ולא רוצה יותר להילחם, יש דרכים אחרות לעשות את זה. הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות הוא לנשוך את היריב שלך".

עוד ב"טראש טוק"

למקרה שתהיתם, לימה דווקא לקח את התקרית ברוח טובה - אפילו טובה מאוד. הוא עזב את הזירה עם סימני נשיכה על הזרוע - והחליט שהוא רוצה להנציח את הרגע הזה. הברזילאי בן ה-25 מיהר למכון קעקועים - וקעקע את סימני הנשיכה על זרועו, כך שיישארו לנצח. ווייט, שכל כך אהב את המחווה הזו, החליט להכפיל את בונוס הניצחון שלו, ועל כן הוא שלשל לכיסו 50 אלף דולר במקום 25 אלף דולר.

"התכוונתי לתת לו 25 אלף דולר, אבל אתן לו 50 אלף", כתב ווייט ברשתות החברתיות. "זה פשוט ענק!"

עוד בוואלה!

אגדת ה-WWE עורר סערה: "נתנו לאיזו בחורה יפנית לשבור את השיא שלי"

לכתבה המלאה

לימה, אגב, שמר על המאזן המושלם שלו - שמונה ניצחונות אל מול אפס הפסדים. עבור סברינו הצעיר היה זה הפסד ראשון בקריירה, אחרי שמונה ניצחונות רצופים - ואת ההפסד הזה הוא לא ישכח בקרוב.

ברשת לא נותרו אדישים

כזכור, ביוני 1997 נשך מייק טייסון את אוזנו של איוונדר הוליפילד ושילם על כך ביוקר. "נקנסתי ב-3 מיליון דולר", סיפר, "אני חושב שהפסדתי משהו כמו 30 מיליון דולר נוספים בגלל הנשיכה הזאת".

  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully