וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה אחרי 16 שנה שהילדים לא שלו: אקס ריאל וצ'לסי מתגרש

ז'רמי, שזכה עם ריאל בליגת האלופות ועם נבחרת קמרון בזהב אולימפי, חווה "הלם רגשי עצום" בעקבות בדיקות DNA שהוכיחו כי התאומים הם תוצאה של רומן שניהלה אשתו עם בן זוג לשעבר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

ז'רמי הקמרוני היה שם מוכר בכדורגל העולמי במהלך העשור הראשון של המילניום. המגן/קשר זכה פעמיים בליגת האלופות עם ריאל מדריד, השיג עם נבחרתו זהב אולימפי ושתי אליפויות אפריקה ולאחר מכן גם לקח אליפויות עם צ'לסי באנגליה, אבל לאחרונה עבר זעזוע גדול בחייו האישיים.

על פי "הסאן", ז'רמי נמצא כעת בהליך גירושין מאשתו לאחר שהתקבלו תוצאות של בדיקות DNA המוכיחות ששני הילדים שגידלו יחד הם למעשה לא שלו, ואביהם הביולוגי הוא בכלל האקס של רעייתו לור.

במסמכים רשמיים שהוגשו לבית המשפט בקמרון, טוען ז'רמי כי אשתו "הרסה את ההרמוניה" של הנישואים "בעקבות התנהגותה המבישה ושקריה החוזרים ונשנים". לפי הבדיקה, התאומים של בני הזוג נולדו כתוצאה ממפגש מיני של לור עם האקס, חרף גרסתה כי הילדים הם של ז'רמי מיולי 2008. הזוג נישא ארבע שנים לאחר מכן, כאשר הילדים המשותפים היו הסיבה העיקרית לדברי עורך דינו. "מהנישואים הללו לא נוצרו ילדים. הגילוי שהתאומים הם מבן זוגה הקודם של לור, גרמו לז'רמי להלם רגשי עצום", נכתב

ז'רמי במדי צ'לסי, 2007. Ian Walton, GettyImages
קריירה עשירה. ז'רמי במדי צ'לסי ב-2007/GettyImages, Ian Walton

ז'רמי החל את הקריירה בקבוצת ראסינג בפוסאם בקמרון ומשם עבר לסרו פורטניו הפרגוואית. לאירופה הגיע ב-1997 ואחרי שנתיים בגנצ'לרבירלי הטורקית חתם במפתיע בריאל מדריד, איתה כאמור זכה פעמיים בליגת האלופות וחגג אליפות אחת. סך הכול היו לו שני שערים ב-76 הופעות במדי הבלאנקוס, לפני שהושאל למידלסברו ואחרי שבעה שערים במדיה נרכש בקיץ 2003 תמורת כ-7 מיליון ליש"ט על ידי צ'לסי של ז'וזה מוריניו.

עם הבלוז השיג שתי אליפויות וכבש ארבעה שערים ב-109 משחקים בכל המסגרות ולאחר מכן עבר לניוקאסל, איתה ירד ב-2009 לליגת המשנה. אחרי חצי עונה שם, חזר לטורקיה כשחקן אנקרגוצ'ו ואת הקריירה סיים בלאריסה היוונית, במדיה שיתף פעולה עם שמעון אבוחצירה ב-2010/11.

בנבחרת קמרון הוא מדורג שני ברשימת שיאני ההופעות בכל הזמנים, יחד עם סמואל אטו (118 כל אחד) כשלפניהם רק ריגובר סונג. ז'רמי הבקיע 13 שערים בימיו בנבחרת ופרט לזכיות באליפות אפריקה ורגע השיא בסידני כקפטן הנבחרת האולימפית שעשתה היסטוריה וקטפה את הזהב, הוא גם הופיע בשני מונדיאלים שונים (2002 ו-2010).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully