וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סמים או בעיה מוחית"? צפו בריאיון המדאיג של קונור מקגרגור

עודכן לאחרונה: 23.3.2024 / 11:43

אגדת ה-UFC התקשה לדבר, הזיע וסבל מעוויתות בניסיון לקדם את סרטו החדש. ברשת חוששים: "זה לא נורמלי ולא טוב. נקווה שיעבור את זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

קונור מקגרגור נמצא בימים האחרונים במסע יח"צ בניסיון לקדם את הסרט החדש בו הוא מככב - Road House. אלא שהריאיון האחרון שהעניק ל"ספורטס אילוסטרייטד" לצד שותפו ג'ייק ג'ילנהאל הטריד אפילו את מעריציו הגדולים ביותר.

בסרטון נראה אגדת ה-UFC מתקשה לדבר, מזיע וסובל מעוויתות. "זה ממש עצוב, אני מקווה שהוא יקבל את העזרה לה הוא זקוק", כתב אחד הגולשים ב-X (לשעבר טוויטר). אחר הוסיף: "זה לא נורמלי ולא טוב. אני מקווה שהוא יעבור את זה".

חלק מהגולשים חרצו כי מקגרגור עדיין היה בהשפעת סמים בזמן הריאיון. "הוא מתנהל לא רע, בהתחשב בזה שהוא בטח חושב שהוא נמצא על הירח כרגע", כתב אחד, ואחר הוסיף: "אין סיכוי שרק אני מודאג. אם זה לא סמים, זה נראה כמו בעיה נוירולוגית מדאיגה. אם זה כן סמים, חבל מאוד שאחד הלוחמים הגדולים אי פעם נופל לחור השחור הזה. כך או כך, הוא זקוק לעזרה".

מדובר בתפקיד המשחק המרכזי הראשון בחייו של האירי, שמתכנן לשים קץ לבצורת של שלוש שנים מהזירה ולפגוש את מייקל צ'נדלר בקיץ הקרוב - אם יהיה כשיר לכך, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully