וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת ה-WWE עורר סערה: "נתנו לאיזו בחורה יפנית לשבור את השיא שלי"

ביל גולדברג לא אהב את החלטת WWE לתת למתאבקת אסקה רצף ניצחונות היסטורי, מעריצים האשימו אותו בגזענות. על ברט הארט אמר: "אני עדיין רוצה להרוג אותו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

מתאבק העבר ביל גולדברג, מאגדות ה-WCW ובהמשך גם WWE, עורר שתי סערות גדולות בימים האחרונות. בריאיון לפודקאסט Nothing Left Unsaid, הביע גולדברג את כעסו על כך ששיא הניצחונות המפורסם שלו נשבר דווקא על ידי מתאבקת. "איזו בחורה התגברה על שיא הקרבות ללא הפסד שלי, אני אפילו לא זוכר מי", אמר למראיין טים גרין. "אסוקה קוראים לה, איזו בחורה יפנית. והם ציינו אותה כמי שמחזיקה ברצף הניצחונות הארוך ביותר. ובמקרה היא עשתה את השיא כשהגעתי, נכון?".

גולדברג התכוון בכך לחזרתו ל-WWE ב-2016, אחרי היעדרות של יותר מעשור. המתאבק היהודי בן ה-57 החזיק בעבר ברצף של 173 ניצחונות והיה אלוף העולם בשני הארגונים הגדולים, כשב-2018 הפך גם לחבר בהיכל התהילה.

אותה מתאבקת, אסקה (ולא אסוקה כפי שגולדברג קרא לה; בכוונה או שלא) החלה את הרצף שלה ב-2015 והוא עדיין פעיל. מעריציה וחובבי היאבקות האשימו את גולדברג בסקסיזם וכן בגזענות כלפיה.

הטענות של גולדברג מכוונות בעיקר לטריפל H, האיש הקובע בארגון בשנים האחרונות. "במקרה כמעט כל מתאבק משתמש ב'ספיר' שלי כאחד המהלכים שלו, בדיוק כשאני מגיע. קצת אירוני, לא? אני חושב שהכול קשור לכך שלא הסתדרתי עם פול לבסק (טריפל H) שהוא החתן של וינס. הרבה ממה שהיה בינו לבין האנטר היה אמיתי. היה לנו עימות כשאני הייתי ב-WCW, זה פגע בי. ואחר היה הייתה לו איזו הערה לגביי כשהייתי בבית, אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול. מאותו רגע שהוא טען שאני מזייף ולא הייתי שם כשה-WCW התמוטט, רציתי לקרוע לו את הצורה. אז הכול התחיל לפני שחתמתי ב-WWE ולמרבה האירוניה היינו מיוצגים על ידי אותו סוכן. אז ברגע שהצטרפתי, המצב כולו היה די לא נוח".

אסקה מתאבקת WWE. Alex Bierens de Haan, GettyImages
גולדברג פחות התחבר. אסקה/GettyImages, Alex Bierens de Haan

אבל גולדברג לא עצר כאן, ובאותו פודקאסט גם פתח מחדש את סיפור ברט הארט. "היטמן" האייקוני נפצע בצורה קשה וסיים את הקריירה בגלל רשלנות של גולדברג, שבעט בראשו במהלך קרב ביניהם ב-1999. הארט לא שוכח עד היום והדגיש כי "העבודה של גודלברג בזירה היא 0 מ-10". גולדברג הגיב: "ברט הארט, הייתי אז תינוק במונחי היאבקות. קידמו אותי וחיפשתי מנטורים, והבחור הזה היה אחד הטובים אי פעם ולכן התלהבתי ממנו. לא הערצתי אותו בשום צורה, אני לא מעריץ אף אחד, אבל ראיתי בו אחד שאפשר ללמוד ממנו".

גולדברג המשיך: "חיברו בינינו ואכן למדתי הרבה, לא הייתי מחליף את זה בעד שום הון בעולם. אלא שאז היה לנו קרב ולמרבה הצער משהו השתבש. בעטתי לו בראש בצורה קשה, זו הייתה תאונה. לעולם לא פגעתי באף אחד בזדון, לא הייתי פוגע במי שנותן בי את האמון שלו כך. זו הייתה תאונה ברורה, אבל עד היום הוא חושב שעשיתי את זה בכוונה. זה הסיפור שלו. 15 שנה שמעתי אותו מתבכיין וגונח על כך שבעטתי לו בראש. אני רק יכול לומר שאני מצטער פעם אחר פעם ויכול להתחרט על כך כל השנים. זה המצב. אני עדיין רוצה להרוג אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully