וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבאלנקה שברה את המחבט בזעם ולא לחצה את ידה של האוקראינית

הבלארוסית נראתה בסערת רגשות ופרקה תסכול עם ההדחה מטורניר מיאמי בידי קלינינה, ימים ספורים אחרי מותו של בן זוגה לשעבר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3/ספורט1

ארינה סבאלנקה עלתה בלילה שבין שישי לשבת למפגש עם חברתה הטובה פאולה באדוסה, ניצחה אותה ועלתה לסיבוב השלישי בטורניר מיאמי בתום המשחק הראשון מאז שנודע כי האקס שלה קונסטנטין קולצוב הלך לעולמו בבית מלון במיאמי, כידוע על פי הערכות המשטרה הוא שם קץ לחייו. הלילה (בין שבת לראשון) הדברים נראו אחרת לגמרי עבור המדורגת 2 בעולם, שהודחה מהתחרות.

סבאלנקה פגשה את אנחלינה קלינינה האוקראינית, המדורגת 36, ואמנם התאוששה מהפסד 6:4 במערכה הראשונה עם 1:6 במערכה השנייה, אבל במערכה השלישית האוקראינית גמלה לה עם 1:6 משלה תוך 34 דקות, ניצחה בהתמודדות והעיפה את סבאלנקה מטורניר מיאמי - וזה היה רגע בו ראינו לראשונה פרץ של תסכול וקושי מצד הבלארוסית, שהתחרתה למרות האסון של בן זוגה לשעבר ואולי אף במפתיע לנוכח המצב.

צפו בסבאלנקה שוברת את המחבט לרסיסים אחרי ההפסד

מיד לאחר שקלינינה השיבה לחבטה שלה ולמעשה הכריעה את ההתמודדות, סבאלנקה הרכינה את ראשה, עשתה כמה צעדים ואז התפרצה בזעם - ואת התסכול פרקה הבלארוסית על ידי ריסוק המחבט לרסיסים. לאחר מכן היא הסתובב ויצאה מהמגרש מבלי ללחוץ את ידה של האוקראינית - אולי בידיעה שקלינינה תסרב ללחוץ את ידה, אבל לא נוכל לדעת זאת. "נראה שפיזית, נפשית ורגשית לא היו לה מספיק כוחות כדי לשחק נגד קלינינה בשעה מאוחרת", נכתב בתקשורת על ההפסד של סבאלנקה, שכאמור הגיע אחרי שבוע קשה ומורכב מאוד עבורה.

רק נזכיר, מבלי לדעת אם בהכרח יש קשר בין הדברים גם הפעם, שכבר היו מפגשים קודמים בין טניסאיות מבלארוס לאוקראינה שהסתיימו ללא לחיצת יד על רקע המלחמה בין המדינות. במאי האחרון ברולאן גארוס נרשמה סצינה דרמטית כאשר מרתה קוסטיוק האוקראינית סירבה ללחוץ יד לסבלאנקה ואמרה עליה: "היא אף פעם לא אומרת שהיא אישית לא תומכת במלחמה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully