וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארינה סבאלנקה שברה שתיקה על מותו המסתורי של בן זוגה

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 9:40

אחרי הטענות שהתאבד והביקורת על ההחלטה שלה להמשיך לשחק במיאמי למרות הטרגדיה, הטניסאית הבלארוסית פנתה לעולם הטניס וגילתה פרטים חדשים

תקציר ניצחונה של איגה שביונטק על מריה סקארי בגמר טורניר אינדיאן וולס/ספורט1

כוכבת הטניס הבלארוסית ארינה סבאלנקה דיברה לראשונה מאז מותו של בן זוגה לשעבר קונסטנטין קולצוב. מותו של קולצוב נקבע כ"התאבדות לכאורה", לאחר שנפל ממרפסת מלון חמישה כוכבים במיאמי.

"מותו של קונסטנטין הוא טרגדיה בלתי נתפסת, ועל אף שכבר לא היינו ביחד, הלב שלי שבור", פרסמה סבאלנקה באינסטגרם שלה באנגלית וברוסית, "אנא כבדו את הפרטיות שלי ואת פרטיות המשפחה שלו בתקופה קשה זו".

הטניסאית הבלארוסית ארינה סבאלנקה מתאמנת במיאמי. Megan Briggs, GettyImages
ספגה ביקורת, אבל ממשיכה. סבאלנקה מתאמנת במיאמי/GettyImages, Megan Briggs

קולצוב, שחקן הוקי מקצועני לשעבר בלארוסי, אב לשלושה ילדים מאשתו לשעבר ג'וליה מיכאילובה, הצטרף לסבאלנקהכשהיא התכוננה לאליפות מיאמי הפתוחה. עם זאת, לא ברור מתי הקשר של סבאלנקה וקולצוב הגיע לסיומו.

למרות התאבדותו לכאורה, סבאלנקה המדורגת 2 בעולם עדיין מתכוונת לשחק בטורניר ה-WTA במיאמי. לקראת משחקה בשמינית הגמר נגד חברתה הטובה, פאולה באדוסה הספרדייה, ביום שישי, נראתה סבאלנקה עורכת אימון אתמול.

משטרת מיאמי השתלטה על חקירת מותו של קולצוב. גרושתו מיכאילובה טענה ש"סביר מאוד שהוא היה שיכור" לפני נפילתו, ושנמצאו בקבוקי אלכוהול בכל חדרו בקומה ה-23 באתר הנופש. "סביר להניח שהוא היה מאוד שיכור", אמרה, "למרבה הצער, שחקני הוקי לפעמים נוהגים ככה... היו הרבה בקבוקי אלכוהול ריקים בחדר שבו שהה קונסטנטין. הייתה מרפסת המשקיפה על האוקיינוס. כנראה קונסטנטין לא עקב אחר מעשיו.

"עדיין יש לנו את המחשב המשפחתי הישן עם האימייל של קונסטנטין. ידעתי את הסיסמאות והצלחתי לפתוח כמה מיילים. קונסטנטין הזמין עוד דירות במיקום אחר. הוא שילםעליהן. הוא שכר רכב לתקופה ארוכה. כלומר, הוא לא התכוון למות. כל דבר, כמובן, אפשרי, אבל לא היה שום סימן לטרגדיה". המשטרה שללה רצח ומאמינה שהחקירה תסתיים תוך חודש, לפי מיכאילובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully