וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעמוד לדין, וזועמת: "שערורייה"

17.3.2024 / 15:35

אוהדי בית"ר תקפו והמשקיף כלל לא היה עד, אך הצהובים מואשמים בהתפרעות אוהדים: "יש גבול, זה כמו שזלקה יעמוד לדין כי אוהדי סכנין קיללו אותו". במועדון דורשים לבטל את ההחלטה

צפו בתקרית האלימה בטדי: אוהדי בית"ר ירושלים ירדו לדשא, בניסיון לתקוף את יציע מכבי תל אביב/תיעוד ברשתות החברתיות, לפי סעיף 27 א'

כעס רב במכבי תל אביב לאחר שנודע להם דרך תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד גלעד ברגמן, כי הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים בתום המשחק בטדי נגד בית"ר ירושלים בשבוע שעבר. כזכור, דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום פרצו אוהדי בית"ר מהיציע המזרחי לכר הדשא, כשפניהם לכיוון אוהדים ספורים בלבד של מכבי תל אביב שעוד שהו ביציע הדרומי באצטדיון, ונוצר עימות בין הקהלים כשעל פי עדויות האוהדים הצהובים, האוהדים של בית"ר היו הראשונים להשליך חפצים לעברם.

במכבי תל אביב כאמור זועמים על ההעמדה לדין: "יש גבול למה שאפשר לעשות. העמדה לדין שלנו במקרה כזה תמוהה כאילו היו מעמידים את מנשה זלקה לדין על זה שאוהדי בני סכנין קיללו אותו. אוהדי בית"ר פרצו לדשא, רצו אל האוהדים שלנו ותקפו אותם בלי סיבה. זו שערורייה להעמיד אותנו לדין על אירוע כזה".

אוהדי בית"ר ירושלים. אריאל שלום
"כולם יודעים מי תקף". אוהדי בית"ר ירושלים/אריאל שלום

במועדון מדגישים שהמשקיף במשחק, אבי לוי, מסר בדו"ח שלו: "כחצי שעה לאחר סיום המשחק התפתחה מהומה. אציין שהייתי במנהרת השחקנים ולא הייתי עד לאירוע, אך כאשר שמעתי שיש מהומה בחוץ בכר הדשא, יצאתי לשם והגעתי לקראת סוף האירוע. בבדיקה שקיימתי מול מנהל האירוע מטעם בית"ר, דווח לי כי לאחר שכל האוהדים התפזרו, הם אישרו לקומץ אוהדי בית"ר לעבור דרך כר הדשא ולהחזיר את ציוד העידוד שברשותם למחסן שנמצא בשטח האצטדיון".

במכבי תל אביב הוסיפו: "אנחנו דורשים שההעמדה לדין הזאת תימחק. כולם יודעים מי תקף, למה תקפו ובאיזה נסיבות. הקהל שלנו לא היה על כר הדשא, הוא כבר התפזר וזו הייתה תקיפה חד צדדית אותה צריך לגנות, ובטח לא להעמיד לדין את הצד שהותקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully