וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שטען לאמירה גזענית כלפיו מצד אצ'רבי: ז'סוס השווה מול אינטר

האקס הברזילאי עצר את רצף 10 הניצחונות של המוליכה בליגה וחילץ 1:1 עבור נאפולי. תיקו מאכזב ליובנטוס, מילאן ברחה לה במקום השני עם 1:3 בוורונה

תקציר: בולוניה - אינטר 1:0/ספורט1

המחזור ה-29 בסריה A ננעל הערב (ראשון) עם 1:1 בין האלופה המיועדת אינטר לאלופה היוצאת נאפולי. במשחק המוקדם יובנטוס רשמה אכזבה נוספת כשסיימה ב-0:0 ביתי עם גנואה, מילאן ניצלה את זה וברחה לה במקום השני עם 1:3 על ורונה, אבל הפער מאינטר גדול מאוד ועומד על 14 נקודות. רומא ניצחה 0:1 את ססואולו, המשחק בין אטאלנטה לפיורנטינה נדחה בעקבות מצבו הרפואי של ג'ו בארונה, מנכ"ל הוויולה שהובהל לבית החולים.

חואן ז'סוס שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
קארמה בסן סירו. חואן ז'סוס חוגג/רויטרס

אינטר - נאפולי 1:1

אחרי ההפסד הדרמטי בפנדלים במדריד לאתלטיקו וההדחה מליגת האלופות, גם רצף 10 ניצחונות הליגה של אינטר נעצר על ידי מודחת נוספת משמינית הגמר. האלופה היוצאת לא רצתה להוות שטיח לזו המיועדת וידעה לחלץ נקודה למרות חסרונו של ויקטור אוסימן (לא היה כשיר ונותר על הספסל). חואן ז'סוס הברזילאי, ששיחק באינטר בין 2011 ל-2016, נגח את שער השוויון בדקה ה-81 וחגג בהתרגשות, לאחר שבמהלך המשחק התלונן בפני השופט כי פרנצ'סקו אצ'רבי העליב אותו על רקע גזעני. מתאו דרמיאן העניק לאינטר יתרון אחרי צירופי מסירות בדקה ה-42 והכנה משמאל של הבלם אלסנדרו באסטוני, אבל אלכס מרט מנע את הגדלת התוצאה ולקראת הסיום כאמור המוליכה נענשה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תאו הרננדז שחקן מילאן חוגג שער, איתו רפאל לאאו. רויטרס
לא נתנו לי למסור, אז כבשתי. תאו הרננדז/רויטרס

ורונה - מילאן 3:1

הרוסונרי יצאו לפגרת הנבחרות עם ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות וביססו את מעמדם במקום השני. ורונה לא הצליחה לנצח את מילאן ב-10 המפגשים הקודמים (מאז ה-0:3 הביתי בדצמבר 2017) וגם הפעם לא ממש הטרידה את מייק מניאן. סטפנו פיולי שוב ערך רוטציה וחיכה עד לדקה ה-44 כדי לראות את לוח התוצאות משתנה. תאו הרננדז פרץ מצד שמאל, נבלם פעם אחת, הצליח להשאיר את הכדור במגרש, נבלם בניסיון מסירה שני ואז ראה שהוא בעמדת הבקעה והקפיץ באלגנטיות מול לורנצו מוטיפו שיצא לעברו. השוער המקומי עצר בדקה ה-50 את נואה אוקאפור, אבל הכדור הגיע לכריסטיאן פוליסיץ' שכבש משחק רביעי ברציפות. טיג'אני נוסלין ההולנדי, שכבש גם נגד יובנטוס, נתן תקווה לוורונה עם טיל אדיר בדקה ה-64, אבל המחליף סמואל צ'וקווזה סגר עניין (79) עם בעיטה יפה מהאוויר וחגג שער ליגה ראשון, חמש דקות לאחר שנכנס במקום אוקאפור.

כריסטיאן פוליסיץ' שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
כבש בארבעת המשחקים האחרונים. כריסטיאן פוליסיץ'/רויטרס

יובנטוס - גנואה 0:0

הפסד לנאפולי ותיקו עם אטאלנטה גרמו לגברת הזקנה לאבד לא רק את הסיכוי להדביק את הפער מאינטר, אלא גם הורידו אותה מהמקום השני בטבלה. כעת, אחרי משחק מאכזב נוסף, מילאן ברחה לקבוצה שעד לפני חודש היתה ה"יריבה" היחידה של אינטר על הסקודטו. אלגרי פתח עם ולאחוביץ' וקייזה בהתקפה, אבל אחרי שחטפה שלישייה בבית ממונצה במחזור הקודם, גנואה שמרה על שער נקי ועצרה רצף של שני הפסדים. ולאחוביץ' גם הורחק בתוספת הזמן בעקבות צהוב שני ויחמיץ את משחק הליגה הבא נגד לאציו. מלך שערי גנואה אלברט גודמונדסון, שקיבל את הזימון לנבחרת איסלנד לקראת המשחק נגד נבחרת ישראל (על אף פרשת האונס בה הוא מעורב), לא הצליח למצוא את הרשת והוחלף על ידי רוסלן מלינובסקי בדקה ה-70.

פדריקו גאטי יובנטוס מול גנואה. רויטרס
העונה המאכזבת נמשכת. פדריקו גאטי/רויטרס

רומא - ססואולו 0:1

הג'אלורוסי ביססו את מעמדם במקום החמישי, שעשוי לספק כרטיס לליגת האלופות בתום העונה. זה לא היה משחק מלהיב, בניגוד לקודמים באולימפיקו מאז מינויו של דניאלה דה רוסי, אבל הקפטן לורנצו פלגריני הכריע בדקה ה-50 והשאיר את ססואולו מתחת לקו האדום. האורחת השיגה ארבע נקודות בלבד מתוך 30 האחרונות.

משחקים בולטים במחזור החזרה מהפגרה

לאציו - יובנטוס
אינטר - אמפולי
נאפולי - אטלאנטה
פיורנטינה - מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully