וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת על אונס טרם ערערה, כוכב איסלנד ישחק נגד ישראל?

הפרקליטות החליטה לא להגיש כתב אישום נגד אלברט גודמונדסון, שכבש 10 שערי סרייה A. אם יוגש ערעור, הוא ייעדר בשבוע הבא

תקציר: אינטר - גנואה 1:2/ספורט1

האם אלברט גודמונדסון יכלל בסגל של הנבחרת - זו השאלה המרכזית כיום בכדורגל האיסלנדי, לקראת פלייאוף העלייה ליורו 2024. גודמונדסון הוא הכוכב הגדול של הכדורגל האיסלנדי - בה"א הידיעה. הקשר ההתקפי כבש העונה 10 שערים במדי גנואה בסרייה A, כולל נגד יובנטוס ורומא, והוא הוזכר לאחרונה כמועמד לטוטנהאם, ווסטהאם, מילאן ויובנטוס.

בזמן שהוא מככב על המגרשים באיטליה עם עונת שיא, גודמונדסון לא היה חלק מנבחרת איסלנד מאז חודש יוני. הסיבה היא שבקיץ הוגשה נגדו תלונה בגין אונס ומאותו רגע הוא לא הוזמן יותר. לנבחרת המקומית יש היסטוריה של פרשיות מין, חלקן פליליות, וגם של טיוח שגרם לכל ראשי ההתאחדות להתפטר לפני כמה שנים. בגלל זה ברגע שהוגשה תלונה, גודמונדסון יצא מהתמונה.

בחודשים האחרונים משטרת איסלנד גיבשה תיק חקירה והגישה אותו לפרקליטות, אבל שם החליטו לא לקחת את העניין לבית המשפט ולמעשה לסגור את הסיפור בלי העמדה לדין. גודמונדסון הפך לזמין לנבחרת בדיוק בזמן הכי קריטי, אבל זה עדיין לא סופי. אם המתלוננת תחליט להגיש ערעור על ההחלטה לגנוז את התיק, גודמונדסון לא יוכל לשחק נגד ישראל. הסגל יפורסם ביום שישי.

עורכת הדין של המתלוננת סיפרה היום שמרשתה עדיין לא החליטה כיצד להמשיך ושבכל מקרה זכות הערעור ניתנה לה עד ה-22 במרץ - יום אחרי המשחק נגד ישראל. לפני שבועיים וחצי עורכת הדין אמר: "למרשתי היה קשה מאוד להגיש תלונה נגד אדם שהיא מכירה מאז שהיו ילדים, ושהמשפחות שלהם מיודדות. היא ציפתה לצדק ותמשיך לרדוף צדק עד שהאמת תצא לאור".

שחקן נבחרת איסלנד, אלברט גודמונדסון. Jonathan Moscrop, GettyImages
המאמן אוגה הריידה יפרסם את הסגל ביום שישי. גודמונדסון/GettyImages, Jonathan Moscrop

ישראל "תארח" את איסלנד בבודפשט ב-21 במרץ והמנצחת במפגש הזה, תשחק חמישה ימים לאחר מכן נגד בוסניה או אוקראינה בגמר. משם תצא העולה ליורו 2024, שתשובץ בבית ה' ביחד עם בלגיה, סלובקיה ורומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully