וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד: "בחיים לא ספגתי שערים כאלה". שטיין התנצל בפני האוהדים

תסכול בהפועל פ"ת אחרי ה-3:2 נגד הפועל ירושלים: "כל ספיגה היא תוצאה של נאיביות". החלוץ התחרט על תנועת ההשתקה. זיו אריה שניצח: "בפלייאוף תהיה לנו פריבילגיה, נוכל לשחק משוחרר"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל פתח תקוה 2:3/ספורט1

הפועל ירושלים גברה היום (שבת) 2:3 על הפועל פתח תקוה, אחרי מחצית שנייה משוגעת ומלאה באירועים - אחת המסחררות העונה בליגת העל. הקבוצה מהבירה אמנם תשחק בפלייאוף התחתון, אבל הניצחון שלה היום הרחיק אותה עוד יותר מהקו האדום ונראה שהיא בדרך להבטחת ההישארות. הקבוצה ממלאבס נותרה עם כאב לב אחרי שחזרה פעמיים מפיגור, אבל בצ'אנס השלישי לקבוע שוויון, רז שטיין החמיץ פנדל בדקה ה-98. בתום העונה הסדירה, הקבוצה של בני לם עמוק במקום האחרון.

רז שטיין שחקן הפועל פתח תקוה מאוכזב. דני מרון
בישל, כבש שער נהדר, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-98. שטיין/דני מרון

זיו אריה סיכם: "המשחק הזה היה תמונת ראי של העונה שלנו. סגרנו טוב, הנענו כדור טוב, ידענו שבסוף הם ימהרו. במקום לתת 0:2, קיבלנו גול מרכות באמצע. אחר כך חזרנו להוביל, החמצנו פנדל וספגנו גול של אחד ל-1,000. הכול קשה, זו העונה שלנו, הדברים הקטנים גורמים לזה ללכת קשה".

אריה הוסיף: "אנחנו קרובים להשגת המטרה ולא להסתבך ונסתפק בניצחון הזה היום. פתחנו לא טוב עם 2 מ-27 נקודות ומאז אנחנו ב-29 מ-51 שזה קצב של אירופה, של מקום רביעי. כמובן שחבל שאנחנו לא בפלייאוף העליון, אבל הקבוצות ששם ראויות לזה ואנחנו לא".

על הפלייאוף התחתון אמר המאמן: "אנחנו יוצאים לחופש והיה חשוב לעשות את זה עם מצב רוח טוב. צריך לסיים עם הכי הרבה ניצחונות שאפשר, להיראות טוב ולסיים במקום השביעי. בניגוד לקבוצות אחרות, לנו תהיה פריבילגיה לשחק כדורגל משוחרר".

אופק ביטון שאמנם החמיץ פנדל, אבל גם בישל ליילה דאון אחרי ריצה לאורך חצי מגרש: "בישול טוב, אבל מה שחשוב זה הניצחון שייתן קצת אוויר לפגרה הקצרה. איך עשיתי את זה? אנשים חושבים שאני קצת איטי, אני נראה שמן בטלוויזיה, אבל אני לא. ילה היה חייב להחזיר לי על המסירה קודם שהוא החמיץ".

עוד בוואלה!

היגיון בשיגעון: הפועל ירושלים עם 2:3 דרמטי על הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. דני מרון
יוצאים לפגרה במצב רוח טוב והרבה שקט. שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

מאמן הפועל פתח תקוה, בני לם: "אמרתי לשחקנים שלא מגיע לנו לרדת. קבוצה שחוזרת שבוע שני ברציפות מפיגור ל-2:2, מגיעה למצבים, סופגת, חוזרת, כל הדברים מסביב - זו קבוצה שלא מגיע לה לרדת. צריך לתקן את הנאיביות. לא יכול להיות שאחרי שאנחנו משווים ומיד סופגים, ששחקן רץ חצי מגרש לבד ולא עושים פאול כדי לעצור אותו. זה א'-ב' של כדורגל. אבל השחקנים עושים הכול ונהיה שם עד הסוף".

לם המשיך: "כל ספיגה שלנו היא נאיביות. זה קטע גם של שחקנים צעירים, זה חלק מהכדורגל, בגלל זה כינסתי את השחקנים - להגיד להם שאנחנו שם, שנילחם עד הסוף. בהתחלה לא כבשנו, היום אנחנו כובשים וצריך לדעת לא לספוג. החמצת הפנדל של שטיין? מי שהיה שחקן כדורגל יודע שזה יכול לקרות לכל אחד. זה הכדורגל, זה סימפטום של קבוצה במקום האחרון".

עידן ורד: "זה רגע מאוד קשה. האמת היא שאני לא זוכר דבר כזה - לא קיבלתי בחיים גולים כאלה קלים. אנחנו חוזרים כל פעם ל-1:1, 2:2, עומדים טוב טקטית, אבל מקבלים גולים קלים מאוד שלא מתאימים לליגה הזו. אסור שזה משהו שיקרה לנו, אנחנו צריכים לראות בווידאו מה עשינו לא נכון, להרים את עצמנו ולוודא שזה לא יקרה שוב. זה מאוד כואב והתחושה מבאסת, כל גול זה כמו סכין בלב".

על השער של רז שטיין והפנדל שהחמיץ: "היה לו גול ובישול, הוא גבר שניסה ולקח אחריות וזה לא צלח. אני אפילו לא זוכר את הפנדל מרוב שאני בבאסה".

כחצי שעה לאחר מכן, שטיין ניצל את הרשתות החברתיות כדי להתנצל בפני אוהדי הקבוצה על תנועת ההשתקה שביצע לעברם אחרי השער שכבש: "משחק הכדורגל מלא באמוציות ולפעמים עושים טעויות. אני חווה עונה מאוד קשה ברמה האישית וזה לא סוד, וברגע אחד התפרץ אצלי הרבה כעס ולפעמים עושים טעויות. מה שעשיתי הייתה טעות שלא אופיינית לי ואני מבקש סליחה מכל אוהד של הפועל פתח תקוה, זאת הקבוצה שהכי אהבתי לשחק בה וחוויתי בה רגעי אושר ביחד איתכם, אוהב אתכם למרות הכל ומתנצל מכל הלב. בע"ה נשלים את המשימה ואחזיר לכם עוד רגעי אושר. לא נישבר עד הסוף".

שחקן הפועל פתח תקוה רז שטיין. דני מרון
התנצל על התנהגותו. שטיין/דני מרון

משחקי הפלייאוף התחתון ייצאו לדרך אחרי פגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully