וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור אוסימן צפוי להיעדר מקרב המאוכזבות של נאפולי ואינטר

אחרי ההדחות הכואבות, האלופה היוצאת תתארח אצל האלופה שבדרך למשחק העברת השרביט (ראשון, 21:45). גודמונדסון ינסה לעקוץ את יובנטוס לפני ישראל

תקציר: בולוניה - אינטר 1:0/ספורט1

המחזור ה-29 בסריה A יינעל מחר (ראשון) עם חמישה משחקים, בראשם המשחק המוליכה אינטר לאלופה היוצאת נאפולי.

שחקן יובנטוס אדריאן ראביו. Alessandro Sabattini, GettyImages
אמור לחזור להרכב. ראביו/GettyImages, Alessandro Sabattini

יובנטוס - גנואה (13:30, ספורט2)

הפסד לנאפולי ותיקו עם אטאלנטה גרם לגברת הזקנה לאבד לא רק את הסיכוי להדביק את הפער מאינטר, אלא גם הוריד אותה מהמקום השני בטבלה. מחר היא רוצה לחזור לנצח אבל זו לא תהיה משימה פשוטה מול היריבה עליה לא גברה בשני המפגשים האחרונים, ולמעשה לא ניצחה אותה מאז דצמבר 2021. אדריאן ראביו התאושש מהפציע וצפוי לפתוח בהרכב, בצד השני מלך שערי גנואה אלברט גודמונדסון, שקיבל את הזימון לנבחרת איסלנד לקראת המשחק נגד נבחרת ישראל (על אף פרשת האונס בה הוא מעורב), ינסה למצוא את הרשת מול הקבוצה אליה הוא עשוי לעבור בקיץ.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ורונה - מילאן (16:00)

הרוסונרי בכושר פנטסטי ובארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות רשמו ארבעה ניצחונות. ניצחון חוץ מחר יהיה עוד צעד חשוב בדרך להבטחת המקום השני. ורונה לא גברה על מילאן בעשרת המפגשים האחרונים מאז דצמבר 2017.

שחקני מילאן חוגגים. MICHAL CIZEK/AFP, GettyImages
ימשיכו לחגוג? שחקני מילאן/GettyImages, MICHAL CIZEK/AFP

רומא - ססואולו (19:00)

הג'אלורוסי לא ניצחו בשני משחקיהם האחרונים, כולל 2:2 עם פיורנטינה בליגה, וחייבים לאגור 3 נקודות כדי לשמור על סיכוי לסיים ברביעייה הראשונה. ססואולו מגיעה למשחק מעודדת אחרי שרשמה ניצחון 1:0 נדיר על פרוזינונה, וכעת היא רוצה להפתיע ולטפס מעל הקו האדום.

אטלאנטה - פיורנטינה (19:00)

כמו רומא, גם אטלאנטה מכוונת לטופ4 כדי להשיג את הכרטיס לליגת האלופות, המפעל בו כבר טיפסה לשלב רבע הגמר. התנאי הראשון בדרך לשם הוא ניצחון על הוויולה, שמגיעים אחרי ה-1:1 הדחוק עם מכבי חיפה שעשה עבורם את העבודה בקונפרנס ליג, ובלתי מנוצחים בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

ויקטור אוסימן, נאפולי. Enrico Locci, GettyImages
יחמיץ את המשחק הגדול? אוסימן/GettyImages, Enrico Locci

אינטר - נאפולי (21:45, ספורט1)

אחרי ההדחות המאכזבות מליגת האלופות, הנראזורי והפרטאנופי חוזרים לליגה למה שאמור להיות טקס העברת השרביט הרשמי. האלופה היוצאת ככל הנראה תחסר את ויקטור אוסימן שהתאמן ביחידות אחרי שנפצע בהפסד לברצלונה, ותנסה להפתיע בלעדיו אחרי שבסיבוב הקודם האלופה שבדרך שלחה מסר עם 0:3 גדול בחוץ. אינטר מגיעה למשחק עם רצף של 22 משחקי ליגה ללא הפסד, ורוצים להאריך אותו גם כדי להשכיח את כאב ההפסד לאתלטיקו מדריד.

משחקים בולטים במחזור החזרה מהפגרה

לאציו - יובנטוס
אינטר - אמפולי
נאפולי - אטלאנטה
פיורנטינה - מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully