וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נרגשת: "הם יבואו משוחררים. כולם העלו אותנו. זה מסוכן"

13.3.2024 / 7:45

סף ההתרגשות במכבי תל אביב עולה לקראת הגומלין מול היוונים, הקבוצה תצא לבלגרד בידיעה שההעפלה ממש לא בטוחה: "בכדורגל כבר ראינו הכל". קין צפוי לחזור להרכב שפתח ביוון (חמישי, 22:00, ספורט2)

שמינית גמר, משחק 2הסתיים14/03/2024
מכבי תל אביב
  • זהבי (57, פנדל)
6:1
  • (10) פודנסה
  • (36) פורטוניס
  • (45) כעבי
  • (65) כעבי
  • (93) יובטיץ'
  • (103) עראבי
אולימפיאקוס
תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

יממה וחצי למשחק הגומלין מול אולימפיאקוס (חמישי, 22:00, ספורט2), וסף ההתרגשות במכבי תל אביב עולה. העובדה שהקבוצה קרובה מאוד לרבע גמר הסטורי במפעל אירופי מכניסה את כל המועדון לדריכות גבוהה לקראת ההמראה אחר הצהריים לסרביה.

הבוקר יגיעו השחקנים לאימון המסכם בקרית שלום ובשעה 15:00 ימריאו לבלגרד. עם הנחיתה תיסע הקבוצה לכיוון העיירה הסרבית באצ'קה טופולה, אבל את הלילה תעשה במלון שנמצא בין בלגרד לבאצ'קה טופולה, כפי שעשתה גם לפני משחקי הבית שנערכו העונה מול גנט וזוריה באותו איצטדיון.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ערן זהבי. רויטרס
ניצחון גדול, אבל הכל עוד פתוח. מכבי ת"א/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המאמן רובי קין כבר שוחח עם השחקנים והדגיש שההתמודדות טרם הוכרעה. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אנחנו לא רוצים לחשוב על המשחק הראשון באתונה, אלא רק על המשחק הקרוב. לא לעשות חשבונות של איזו תוצאה תספיק לנו לגומלין, אלא לבוא למשחק כדי לנצח. בכדורגל כבר ראינו הכל, כך שאנחנו צריכים לנצח כל משחק לגופו".

בניגוד למכבי תל אביב שצריכה לשחק ביום ראשון מול הפועל חיפה במשחק שינעל את הליגה הסדירה, לאולימפיאקוס אין משחק והשחקנים שלה יבואו לתת הכל ולנקום את ההפסד המשפיל בפיראוס. "הם יבואו משוחררים. כולם כבר העלו אותנו וזה הכי מסוכן", אומרים בקרית שלום.

קין צפוי לחזור להרכב שפתח ביוון בחמישי שעבר, אחרי שביצע שלושה שינויים במשחק החוץ בטדי ביום ראשון האחרון. "כולם רוצים להיות שותפים למשחק הגורלי הזה", אמרו בקבוצה. "צריכים להיות חזקים בראש ולעבור את מבחן הבגרות הזה".

הרכבי הקבוצות

שופט: מאוריציו מריאני (איטליה)
אצטדיון: TSC ארנה (באצק'ה טופולה)

הגרלת שלבי רבע וחצי גמר הקונפרנס ליג תיערך ביום שישי הקרוב בשעה 15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully