וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפה קשה באולימפיאקוס לפני מכבי ת"א: "אתם לא מתפקדים בהגנה"

מנדיליבאר נזף אחרי שני ההפסדים הכואבים. היוונים מבינים שהגומלין נגד הצהובים יהיה לפרוטוקול: "ננסה לעשות הופעה טובה"

תקציר מעודכן: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

התחושות באולימפיאקוס קשות אחרי התבוסה 4:1 לצהובים וההפסד 3:1 לפנאתינייקוס בליגה - שתי מפלות בתוך ארבעה ימים - ואמש (שני) נערכה אסיפה קשה במתקן האימונים. המאמן חוסה לואיס מנדיליבאר נזף בשחקנים, וחלק מהם נטלו את רשות הדיבור והוסיפו דברים קשים משל עצמם.

"שוב שיחקנו רע", אמר מנדיליבאר לשחקנים בהתייחס להפסד לפנאתינייקוס, "לא עשיתם כמעט שום דבר ממה שדיברנו עליו באימונים, אתם לא משחקים בהגנה. איך יכול להיות שאנחנו סופגים שערים בקלות כזו? אנחנו חוזרים על אותן טעויות שוב ושוב, גם כשיש לנו יתרון מספרי בהגנה. במשחקים כאלה אסור לטעות".

שחקנים הוותיקים לקחו את זכות הדיבור. קוסטאס פורטוניס, אלכסנדרוס פסחלאקיס, יורגוס מסוראס, סטבן יובטיץ', ויסנטה איבורה דיברו, אבל הנואם המרכזי היה יוסף אל עראבי.

המרוקאי בן ה-37, שנמצא בעיצומה של העונה החמישית שלו באולימפיאקוס, נזף בחבריו ואמר: "כל שחקן כדורגל צריך לדעת לבקר את עצמו. אנחנו חייבים לתקן את הטעויות! יש עוד תשעה משחקים בליגה ושום דבר לא נגמר. אבל אנחנו חייבים לעבוד קשה ולהראות שלמדנו לקח".

שחקן אולימפיאקוס יוסף על עראבי. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
דרש מחבריו להראות ש"למדנו לקח". אל עראבי/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

באולימפיאקוס מבינים שקאמבק מול מכבי תל אביב הוא תסריט דמיוני ומתמקדים בליגה, שם הם מפגרים ב-5 נקודות אחרי המוליכה א.א.ק אתונה. המאמן אמר לשחקניו: "צריך להגיע לגומלין נגד מכבי תל אביב, לעשות הופעה טובה ולקחת כל דבר חיובי שנצליח להוציא מהמשחק. אחר כך נצא לפגרת הנבחרות ובה נהיה חייבים לעבוד על כל הטעויות לקראת המשך הליגה".

התקשורת ביוון, שמסקרת את הקבוצות הגדולות באדיקות כמעט קנאית, עסקה ביממה האחרונה רבות בהגנה של אולימפיאקוס - עם דגש על המגנים פרנסיסקו אורטגה ורודיניי. שניהם שחקנים עם יתרונות התקפיים (בעיקר רודיניי), אבל הרבה חסרונות הגנתיים. "מכבי תל אביב, ואחריה פנאתינייקוס, הכירו את החולשות של אורטגה ורודיניי והעלו אותן לפני השטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully