וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-WADA ישראל מתעקשים: מנפורד מושעה ולא יכול לשחק נגד בשיקטאש

10.3.2024 / 12:15

למרות שבית הדין של האיגוד התיר לגארד הפועל תל אביב לחזור לפעילות, בוועדה למניעת סימום בספורט טוענים שאינו יכול להירשם לרבע גמר היורוקאפ (רביעי, 19:00 בספורט2)

תקציר כדורסל טורקי: מרקזפנדי - פנרבחצ'ה 93:68/ספורט1

ביום חמישי האחרון הודיע בית הדין של איגוד הכדורסל כי השעייתו של גארד הפועל תל אביב קסבייר מנפורד תסתיים בתום שלושה שבועות, משמע שהשחקן יוכל לשחק החל מה-12 במרץ, כלומר שמבחינת בית הדין מנפורד יכול להירשם למשחק רבע גמר היורוקאפ בין האדומים לבשיקטאש (רביעי, 19:00, ספורט2).

אלא שלמרות ההחלטה, בוועדה למניעת סימום בספורט (WADA) טוענים כי מנפורד עדיין מושעה מבחינתם, והוא אף מופיע ברשימה המעודכנת של ספורטאים ומאמנים בהשעייה. הוועדה הוציאה כתב אישום נגד מנפורד, כאשר במקביל הפועל תל אביב מנסה להגיע להבנות על מנת שהשחקן לא ייאלץ לעבור שימוע נוסף, אך נכון לעכשיו ההחלטה היא שהאמריקאי עדיין מושעה.

קסבייר מנפורד הפועל תל אביב. קובי אליהו
הפרשה עוד לא מאחוריו. מנפורד/קובי אליהו

בהפועל תל אביב מחכים להוראות מפורשות כיצד לנהוג, ולא צפויים לרשום את מנפורד למפגש עם בשיקטאש אלא אם יתקבל מסמך רשמי מצד היורוקאפ או היורוליג שמאשר את שיתופו במשחק.

עם זאת, ההערכות הן שמנפורד, שלא חזר לאימונים מאחר והוא מושעה מפעילות, ייצא עם הקבוצה למשחק כבר מחר בטיסת הבוקר בה תמריא הקבוצה לווילנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully