וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: מנפורד יוכל לחזור בשבוע הבא. WADA תחמיר את העונש?

7.3.2024 / 19:05

למרות דרישת תובע איגוד הכדורסל להשעות את שחקן הפועל תל אביב עד לסיום העונה, החליט בית הדין של האיגוד להשעותו לשלושה שבועות מיום ההודעה על הימצאותו חיובי לקנאביס. משך ההיעדרות הסופי ייקבע ע"י WADA

קטטה בין אוהדי הפועל תל אביב לאוהדי הפועל חולון/האתר הרשמי של הפועל חולון

בית הדין של איגוד הכדורסל החליט להשעות את שחקנה של הפועל תל אביב קסבייר מנפורד לארבעה שבועות בלבד, מרגע ההודעה על ההשעייה שלו, ב-19 בפברואר, כך שיוכל לחזור לשחק ב-12 במרץ. המשמעות היא כי מנפורד יוכל לשחק נגד בשיקטש ברבע גמר היורוקאפ נגד בשיקטש ביום רביעי הקרוב.

כזכור, מנפורד נמצא חיובי בבדיקת סמים שנערכה לו בחודש דצמבר, כמו גם שחקנה של הפועל אילת דיישון בוקר. תובע האיגוד, עורך דין איתמר ליפנר, ביקש השעייה של ארבעה חודשים, קרי עד לסיום העונה, כשבמקביל הוציאה היום הוועדה למניעת סימום בישראל כתב אישום נגד מנפורד ודרישה להשעותו לשלושה חודשים. בנוסף מנפורד נקנס ב-7,500 שקלים.

למרות ההקלה בעונש, בוועדה למניעת סימום בספורט מתכוונים להמשיך בתהליך השיפוט של מנפורד כרגיל. על פי הידוע לוואלה! ספורט, השחקן צפוי להגיע לשימוע בתקופה הקרובה ולאחר מכן להישפט כשאם העונש שייקבע לו יהיה חמור יותר ממה שקבע בית הדין של איגוד הכדורסל, בית הדין יהיה מחויב לו. עוד נודע כי לפי חוקי WADA אין עונש בן שלושה שבועות בלבד.

קסבייר מנפורד הפועל תל אביב. קובי אליהו
חוזר מוקדם מהצפוי? לא כל כך מהר. מנפורד/קובי אליהו

בהפועל תל אביב היו בטוחים לאורך כל התקופה מאז הושעה מנפורד כי לא סיים את העונה והחליטו לעמוד לצידו. בקבוצה העניקו לו סיוע משפטי על סמך תקדימי עבר, כשבמועדון היו בטוחים כי הדרישה של תובע האיגוד, להשעותו עד לסיום העונה, לא תתקבל על ידי הדיינים כפי שהיה לבסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully