וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביזוי ההמנון הוא חציית קו אדום שאסור לעבור עליה לסדר היום"

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 10:06

שר הספורט מיקי זוהר גינה את סכנין: "יש להענישה באופן חמור ביותר". בהתאחדות ממתינים לדו"ח המשקיף מהמשחק בנתניה, אך בכל מקרה הקבוצה תעמוד לדין"

צפו בתקרית: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, וממשיכים לעודד במופגן גם במהלך שירת "התקווה"/מערכת וואלה!

זעם ואכזבה בכדורגל הישראלי מהתנהגות קהל בני סכנין אתמול במשחק מול הפועל חדרה. בהתאחדות לכדורגל ממתינים לדו"ח המשקיף במשחק, שיציין כי בעת הטקס לפני המשחק בו נוגן ההמנון, השמיעו אוהדי בני סכנין שירים בהפגנתיות, כשהם לא מכבדים את הטקס והמנון המדינה.

גם אם המשקיף לא היה מציין זאת, לא היתה שום בעיה להעמיד את בני סכנין לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדיה על פי תצלומי הוידאו שהגיעו להתאחדות ומהם עולה כי אוהדי הקבוצה האורחת אתמול באצטדיון בנתניה, לא כיבדו את המעמד וביזו את ההמנון והטקס.

הבוקר, שר הספורט מיקי זוהר הגיב לאירועי אמש ואמר: "שוחחתי הבוקר עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ בקשר לאירועים שקרו אתמול במשחק של בני סכנין נגד הפועל חדרה. ביזוי ההמנון הוא חציית קו אדום שאסור לעבור עליה לסדר היום. יש להעמיד את קבוצת בני סכנין לדין ולהעניש אותה באופן החמור ביותר. במקביל אנחנו בוחנים במשרד האם ישנן הסנקציות נוספות רלוונטיות לענישה משמעותית בגין המעשה הבזוי הזה"

אוהדי בני סכנין. שלומי גבאי
אוהדי בני סכנין אמש/שלומי גבאי

בני סכנין צפויה לעמוד לדין בגין התנהגות קהל האוהדים שלה והתחושה אצל כל הגורמים הבכירים בהתאחדות לכדורגל היא של כעס ואכזבה עצומים, במיוחד כשמוחמד אבו יונס יושב ראש ראש בני סכנין, לא מיהר לגנות זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלעד מדמון, חיים סילבס, מנשה זלקה אנשי הפועל חדרה עם דגל ישראל. שלומי גבאי
בסיום המשחק מיהר להתעטף בדגל ישראל. זלקה/שלומי גבאי

באשר למנהלת הליגות בכדורגל, בסמכותה להטיל קנסות על קבוצות בשל התנהגות של שחקנים או בעלי תפקידים ופחות בגלל פעולות של קהלים ובכל זאת, במנהלת יבדקו מה הם יכולים בכל זאת לעשות כדי שהמקרה הזה, לא יחזור על עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully