וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו שלישי רצוף: אמבפה לא פתח, רק 2:2 לפריז סן ז'רמן מול ריימס

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 23:52

האלופה רשמה משחק ליגה מספר 20 ללא הפסד, אבל שוב לא הצליחה לנצח בפארק דה פראנס ויתרונה בפסגה עומד על 10 נקודות. מונאקו השלישית ניצחה 0:1 בשטרסבורג, ליל חילצה 2:2 מול ראן, מארסיי ממשיכה לנצח

תיקתקנו, 8.3/ספורט1

אחרי שהעפילה לרבע גמר ליגת האלופות, פריז סן ז'רמן חזרה לזירה המקומית ורשמה תיקו שלישי רצוף, הפעם 2:2 ביתי מול ריימס. מונאקו השלישית ניצחה 0:1 בשטרסבורג, ליל הרביעית ניצלה מהפסד עם 2:2 מול ראן ומארסיי נעלה את הערב (ראשון) עם 0:2 ביתי על נאנט.

פריז סן ז'רמן - ריימס 2:2

האליפות של הפריזאים לא מוטלת בספק ובין ליגת האלופות לרבע גמר הגביע מול ניס, הרשה לעצמו לואיס אנריקה לפתוח עם הרכב משני. זה לא עלה ביוקר והרצף בליגה כבר עומד על 20 משחקים ללא הפסד, אבל פריז סן ז'רמן כבר עם תיקו שלישי ברציפות. קיילור נבאס קיבל הזדמנות בין הקורות ונכנע כבר בדקה השביעית לשער של מרשל מונטסי אחרי הכנה יפה של עומאר דיאקיטה, אבל פ.ס.ז' הפכה מיד עם שער עצמי של יוניס עבדלחמיד (17) וגול של גונסאלו ראמוס שהוצב בחוד במקום קיליאן אמבפה. עומאר דיאקיטה השווה לפני סיום המחצית והכוכב הגדול נכנס יחד עם עוסמאן דמבלה בדקה ה-73 כדי לשמח בכל זאת את הקהל עם ניצחון במשחק הצהריים, אבל זה לא קרה.

גונסאלו ראמוס שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
שער 10 העונה בכל המסגרות. גונסאלו ראמוס/רויטרס

שטרסבורג - מונאקו 1:0

בבית לא הצליחה מונאקו לנצח בחמשת המשחקים האחרונים, אבל בחוץ היא עומדת על 16 נקודות מ-18 האחרונות וכעת גם התקרבה לברסט המדורגת שנייה. שטרסבורג קטעה רצף של ארבעה הפסדים עם 2:2 במונפלייה בשבוע שעבר, אבל עדיין לא ניצחה ב-2024 וההפסד הזה מציב את פטריק ויירה רק נקודה מעל המבחנים ושלוש מעל המקום ה-17 שמשמעותו ירידה אוטומטית. מונאקו ניצחה בשלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות ושלטה גם הפעם, עד שהביאה את זה לידי ביטוי גם על לוח התוצאות בזכות אליאס בן סגיר. המחליף בן ה-19, שסבל מפציעה לא פשוטה ומיעט לשחק העונה, חגג בדקה ה-73 את שערו הראשון ב-2023/24 ושיפר את המצב של קבוצתו במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות.

ליל - ראן 2:2

רק פעם אחת העונה הפסידה ליל בבית בכל המסגרות (2:1 לריימס בסוף ספטמבר) והפעם היא לא הייתה רחוקה מהפסד שני, אבל ג'ונתן דייויד הציל עם צמד מאוחר (84 ו-90+2) והחזיר אותה אל המקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. לודוביק בלאס העלה את ראן ליתרון תוך 50 שניות וארנו קלימואנדו הכפיל בדקה ה-20, אבל שוב טעויות בהגנה עלו לאורחת ביוקר והיא נאלצה להסתפק בנקודה בלבד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מונאקו חוגגים עם אליאס בן סגיר. FREDERICK FLORIN/AFP, GettyImages
קאמבק מעודד מבחינת מונאקו. אליאס בן סגיר חוגג עם חבריו שער ראשון העונה/GettyImages, FREDERICK FLORIN/AFP

מארסיי - נאנט 0:2

ירח הדבש של ז'אן לואי גאסה ומארסיי נמשך. מאז מינויו של המאמן בן ה-70, הקבוצה סופרת כבר חמישה ניצחונות שבהם כבשה 18 שערים. ביום חמישי הביסה 0:4 את ויאריאל במשחק הראשון בשמינית גמר הליגה האירופית עם צמד של פייר אמריק אובמיאנג, שעשה את זה גם הפעם והעלה את מאזנו לשמונה שערים בחמשת המשחקים תחת שרביטו של גאסה. נאנט ירדה למקום ה-16 שמוביל למבחנים בעקבות התוצאות של יריבותיה לתחתית וקיוותה להפתיע בסטאד ולודרום כפי שעשתה לפני ארבע שנים, אבל בדקה ה-19 השוער אלבן לאפון לא השתלט על כדור רוחב חזק של איסמעילה סאר וראה את אובמיאנג כובש מקרוב. הסילון מגאבון השלים צמד עם ריבאונד נוסף בדקה ה-79 ומארסיי צימקה את הפער מהמקום הרביעי (מוקדמות ליגת האלופות) לשלוש נקודות בלבד.

משחקים נוספים:

לה האבר - טולוז 0:1
ללה האבר: כריסטופר אופרי (60)

מץ - קלרמון 0:1
למץ: ז'ורז' מיקוטאדזה (33 בפנדל)

פייר אמריק אובמיאנג שחקן מארסיי חוגג שער. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
שמונה שערים בחמישה משחקיו של המאמן החדש. פייר אמריק אובמיאנג/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

המחזור יצא לדרך ביום שישי עם ניצחון החוץ של מונפלייה 1:2 על ניס. המארחת, שהייתה עד לא מזמן במקום השני, השיגה שתי נקודות בלבד מ-18 האחרונות ואוהדיה זעמו בסיום בעיקר על ז'אן-קלר טודיבו שכבש שער עצמי. "אם לא טוב לך, תעוף מפה", צעקו האוהדים לבלם הנבחרת שהוזכר כמועמד למנצ'סטר יונייטד וליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully