וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל מלא לקוז'וך לקראת הדרבי, לם: "לא פחות טובים מקבוצות התחתית האחרות"

הפועל ומכבי פתח תקוה יפגשו למשחק קריטי עבור השתיים (שבת, 15:00, ספורט2). המארחת רוצה להשאיר סיכוי להישאר בליגה, טוקלומטי ושהר צפויים לפתוח בחוד מנגד

מחזור 25הסתיים09/03/2024
הפועל פתח תקוה
  • אדניראן (30)
  • באסיי (72)
2:2
  • (6) שטור
  • (67) גווינדו
מכבי פתח תקוה
תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

הפועל פתח תקוה

עם מאות אוהדים שבאו לתמוך באימון המסכם, הפועל פתח תקוה רוצה לנצח מחר (שבת, 15:00, ספורט2) את הדרבי, אך לא פחות מכך, להתקדם בטבלה ולהשאיר לעצמה סיכוי ריאלי להישאר בליגה. בני לם אמר לשחקניו לאורך השבוע: "אנחנו לא פחות טובים מהקבוצות שלמטה, ראיתם נגד הפועל תל אביב, זה הכל בראש, עוד קצת ביטחון, יבוא גול ונעשה את זה, אין כמו דרבי להרים את כל המועדון".

בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לא להסתבך עם הכדור בחלק המגרש שלהם, בעיקר שחקני ההגנה ושמו דגש על הכושר הטוב של שחקני ההתקפה של מכבי פתח תקוה.

בני לם מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
נחוש להישאר בליגה. בני לם/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת הדרבי הפתח תקואי, כאשר הבשורה המרכזית מאימון הבוקר, היא שהמאמן רן קוז'וך יהנה מסגל מלא, לאחר שכל מי שהיו חולים או פצועים, דוגמת עידן טוקלומטי, ניב יהושוע וירדן כהן, כשירים ואמורים לשוב להרכב.

עבור המלאבסים מדובר בדרבי בעל חשיבות עצומה מכל הבחינות, כאשר מעבר ליוקרה העירונית, מדובר גם על הרבה מאוד כסף שעומד על הפרק במידה והקבוצה תעפיל בסופו של דבר לפלייאוף העליון ותארח את הקבוצות הגדולות, מה שיכניס כסף רב לקופת המועדון. כ-1500 מאוהדי הקבוצה, צפויים לדחוף את הקבוצה מהיציעים, בדרבי אותו תארח הפועל פתח תקוה.

בכל הנוגע לצד המקצועי, נראה שקוז'וך יעשה מספר שינויים ממשחק הגביע נגד הפועל חיפה וישוב ל-11 שפתחו כמעט בקביעות בשבועות האחרונים. עוביידה חטאב ואלון אזוגי ישובו לפתוח בהגנה, כאשר ניב יהושוע יפתח לצידו של מאור לוי בקישור. עידן טוקלומטי צפוי לשוב גם הוא להרכב ומסתמן שבן שהר יקבל עדיפות בעמדת החלוץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלון אזוגי, שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
חוזר להגנה של קוז'וך. אזוגי/קובי אליהו

טריוויה

* בשבעת מפגשי הדרבי האחרונים בכל המסגרות, האורחת לא הצליחה לנצח. היו חמישה ניצחונות של המארחת (ארבעה של מכבי פתח תקוה) ושתי תוצאות תיקו. ניצחון החוץ האחרון: 0:2 של מכבי בלאומית בספטמבר 2019.

* הניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה בדרבי במסגרת ליגת העל היה 1:2 בדצמבר 2014, כאורחת. בדרבי ביתי זה קרה לאחרונה בדצמבר 2011. בשני המקרים, אגב, העונה הסתיימה בירידה ללאומית.

* הפועל פתח תקוה ללא ניצחון בשמונת המחזורים האחרונים, כאשר בשישה מהם כלל לא כבשה. בבית מדובר בבצורת של 405 דקות, מאז השער של אבי ריקן ב-0:2 על מכבי נתניה לפני כחודשיים.

* ובכלל, הפועל פתח תקוה עם ההתקפה הגרועה בליגה (16 שערי זכות). אולי תשפר את מאזנה מול ההגנה הגרועה בליגה (43 שערי חובה).

* בני לם יהפוך למאמן הראשון אי פעם שעומד על הקווים בשני משחקי הדרבי של פתח תקוה - קודם כמאמן מכבי (0:2 בסיבוב הראשון) וכעת כמאמן הפועל. את רן קוז'וך, שהחליף אותו במכבי נתניה אחרי ששימש כעוזרו ואז הגיע במקומו גם למכבי פתח תקוה, ניצח עם האחרונה 0:1 במחזור השביעי.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 7295

משחקי המחזור ה-25:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה (ספורט2)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - בני סכנין
שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)

ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט4)
ראשון, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

שני, 20:00: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully