וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס, הטרדה ומעקב: האקסית תובעת במיליונים את סקוטי פיפן ולארסה

עודכן לאחרונה: 8.3.2024 / 10:00

כוכב העבר של שיקגו נתבע על ידי מאהבת לשעבר ב-250 מיליון דולר בגין "הטרדה, מעקב וגרימת סבל" במהלך מערכת יחסים שהייתה עם פיפן. גם לארסה ואחיו של פיפן בין הנתבעים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.3/ספורט1

כוכב העבר של שיקגו בולס סקוטי פיפן וגרושתו לארסה פיפן נתבעים, כשהשניים מואשמים ב"הטרדה ומעקב", כך מדווח בארה"ב. צ'יווט ולנטיין, שטוענת שהיא חברתו לשעבר של כוכב ה-NBA, הגישה תביעה נגד פיפן, 58, נגד כוכבת הריאליטי לארסה, 49, ואחיו קארל - בבית המשפט המחוזי של מחוז קוק, אילינוי. ולנטיין טוענת במסמכי בית המשפט כי השלושה גרמו לה לסבל. בביעה היא דורשת 250 מיליון דולר מפיפן ומבני משפחתו.

לטענתה, היא ניהלה מערכת יחסים עם הכדורסלן לשעבר מ-1987 עד 1993, שהגיעה לקצה לאחר שנאנסה לכאורה על ידי פיפן ואחיו, קארל. התקיפה המינית לכאורה הובילה ללידתו של בנה, דבונטה פיפן, שמת ב-2011.

לאחר שהקשר הגיע לסיומו, ולנטיין טוענת שפיפן השתמש במעמד הסלבריטאי שלו ככוכב NBA כדי לכאורה "לרדוף, להציק ולענות" אותה, מה שלדבריה גרם לה ל"בעיות נפשיות ורגשיות חמורות".

לארסה פיפן לצד סקוטי פיפן. Jeff Schear, GettyImages
זוגיות סוערת. פיפן ולארסה/GettyImages, Jeff Schear
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לארסה פיפן. Romain Maurice, GettyImages
נכללת גם היא בכתב התביעה. לארסה/GettyImages, Romain Maurice

ולנטיין טוענת שהיא ניסתה להגיש דו"ח משטרה נגד הכדורסלן המפורסם, שזכה באליפות ה-NBA שש פעמים עם שיקגו של מייקל ג'ורדן, אבל לטענתה - פיפן "נשתמש בקשרים שלו" עם גורמים מקומיים כדי לבטל את התלונות נגדו. כמו כן לכאורה ניצל את הקשרים הרפואיים שלו כדי לזייף את הדיווחים שלה והציג אותה כ"חולה נפש".

היא גם טוענת כי המעקב לכאורה אחריה הוביל לאיבוד הזדמנויות תעסוקה ודיור. מועד המשפט נקבע ל-2 במאי.

פיפן היה נשוי לאשתו הראשונה קארן מקולום בין השנים 1988-1990 לפני שהתחתן עם לארסה ב-1997. כוכבת "עקרות הבית האמיתיות של מיאמי" הגיש בקשה לגירושים ב-2018 מפיפן, ולאחר מכן השמיצה אותו לא פעם, כולל טענות על כך שניסה לשלוט בה וכפה עליה לקיים עמו יחסי מין כל יום, מספר פעמים ביום, במשך שנים.

ולנטיין, שטוענת שלא הייתה מודעת לנישואים של פיפן למקולום בזמן מערכת היחסים ביניהם, נקטה בעבר בהליכים משפטיים נגדו. ב-2019, לפי הדיווחים, היא תבעה את פיפן ב-9,999 דולר - "המקסימום המותר בבית המשפט לתביעות קטנות" - על הוצאות שנגרמו לה במהלך מערכת היחסים ביניהם. על פי הדיווחים, היא טענה שהיא הוציאה כסף על מלון, רכב, דלק, אוכל וחניה, בנסיעות לראות את פיפן במשחקי חוץ, שלטענתה הבטיח לה להחזיר לה.

לארסה פיפן עם מרקוס ג'ורדן, הבן של מייקל ג'ורדן. Alexander Tamargo, GettyImages
הזוגיות המוזרה. פיפן וג'ורדן/GettyImages, Alexander Tamargo

לאחרונה, כידוע, לארסה הייתה במערכת יחסים מרקוס ג'ורדן, בנו של חברו לקבוצה לשעבר של פיפן, מייקל ג'ורדן. על פי דיווחים, הזוג נפרד וחזר מספר פעמים בשנתיים האחרונות, בין השאר בגלל הסירוב של אבא מייקל, שאף גינה בפומבי את היחסים.

פיפן וג'ורדן היו מסוכסכים מאז יציאת סדרת הדוקו "הריקוד האחרון", שתיעד את האליפות האחרונה של שיקגו הגדולה, והדברים רק החמירו כאשר בנו הבוגר של ג'ורדן, מרקוס, החל לצאת עם אשתו לשעבר של פיפן, לרסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully