וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו לשעבר של סקוטי פיפן חושפת: "הוא היה מעניש אותי"

לארסה פיפן, שהתגרשה מכוכב העבר של שיקגו אחרי מערכת יחסים ארוכה: "הייתי בטראומה. אם דברים לא הולכים בדרך שלו, הוא מעניש אותי. הכל נובע מקנאה"

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

לארסה פיפן חושפת את הבעיות והמתיחויות שהיו לה במערכת היחסים הבעייתית שלה עם בן זוגה לשעבר סקוטי פיפן, כוכב שיקגו בולס הגדולה של שנות ה-90 לצד מייקל ג'ורדן. היא השלימה את תהליך הגירושים שלה מפיפו בדצמבר. "לא ידעתי מה קורה בכלל", סיפרה, "ניסיתי לכפות עליו למכור את הבית שלנו במיאמי, וכתוצאה סקוטי אמר לי שאהיה חייבת לשלוח סופיה, הבת בת ה-14 שלנו, בחזרה ללוס אנג'לס... הייתי בטראומה. אם הדברים לא הולכים בדרך שלו, הוא מעניש אותי. הוא כמו המעניש (The Punisher)".

סקוטי פיפן, 56, מוגדר על ידי אשתו לשעבר כ"מישהו שרגיל לשלוט בנעשה, והדבר האחרון שהוא מנסה להשתלט עליו זה אני והילדים... הוא רק מנסה להעניש אותי, כי אני גורמת לו למכור את הבית".

לארסה פיפן. Romain Maurice, GettyImages
לארסה פיפן/GettyImages, Romain Maurice
לארסה פיפן, סקוטי פיפן. Matt Winkelmeyer, GettyImages
לא אוהב שהיא "עושה מה שבא לה"? סקוטי ולארסה/GettyImages, Matt Winkelmeyer

לארסה אמרה בריאיון עמה ש"סקוטי מנסה ללחוץ על כל הכפתורים כדי להבהיר לי שהוא עדיין שולט בעניינים, כי אני עושה מה שגורם לי להיות מאושרת". בזמן שאמרה את הדברים בריאיון הטלווזיוני, הופיעה על המסך תמונה של לארסה בת ה-47, "כוכבנית" ריאליטי, לצד כדורסלן מינסוטה טימברוולבס מאליק ביזלי בן ה-25. "לצאת עם מישהו צעיר ממני עושה אותי מאושרת? אז אני עושה את זה!", אמרה, "וזה מוביל אותי לבעיה האמיתית, והיא קנאה... אבל מה שמעודד אותי, זה שאם לפני חמש שנים הייתם שואלים אותי אם אתגרש ויהיה לי אומץ, הייתי אומרת שלא".

לזוג יש גם שלושה ילדים בוגרים: סקוטי ג'וניור (21), פרסטון (20) וג'סטין (17). הסכם הגירושים נסגר סופית שלוש שנים אחרי שנפרדו. ממאליק ביזלי היא כבר הספיקה להיפרד. "אני יוצאת עם ספורטאים רק כי זה אזור הנוחות שלי", אמרה, "אני רגילה לסגנון הזה. האם אני באמת רוצה לצאת עם ספורטאים? לאו דווקא. אבל לזה אני כבר רגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully