וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה שחיסלה לו את הקריירה? האקסית של סקוטי פיפן חושפת הרגלי מין חריגים

20.3.2023 / 11:31

לארסה פיפן מגלה: "במשך 23 שנה קיימנו יחסי מין 4 פעמים בלילה, גם במשחקי חוץ עם שיקגו". וגם: על הזוגיות הביזארית עם הבן של מייקל ג'ורדן

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

כוכבת הטראש האמריקאית לארסה פיפן חשפה בסוף השבוע בתוכנית על "עקרות בית נואשות" שהיא הייתה "סחוטה" במהלך הנישואים שלה לכדורסלן העבר סקוטי פיפן, מאחר שהיא קיימה איתו יחסי מין ארבע פעמים בלילה במשך כל שנות הנישואים שלהם.

לארסה פיפן לצד סקוטי פיפן. Jeff Schear, GettyImages
תקופה סוערת. פיפן ולארסה/GettyImages, Jeff Schear

"תמיד עשינו סקס ארבע פעמים בלילה!", אמרה כוכב הריאליטי בת ה-48, בלי למצמץ, "בכל לילה עשינו סקס ארבע פעמים. במשך 23 שנה, לא היה לי שום לילה חופשי". לדבריה, זה קרה גם כשהיה בנסיעות עם הקבוצה למשחקי חוץ. "לא היינו לרגע אחד לבד או רחוקים", סיפרה, "היה לנו מטוס פרטי, הייתי נוסעת עם הילדים, כן".

שאנון שארפ, כוכב הפוטבול לשעבר וכיום פרשן בכיר בטלוויזיה האמריקאית, אמר על הטענות של לארסה פיפן ש"בגלל זה פיפן סבל מבעיות גב לאורך הקריירה שלו. כואב לי הגב רק מלקרוא את זה", כשהוא צוחק מהטענות של לארסה. כידוע, פיפן אכן סבל מבעיות בגב, שהפריעו לו לכל אורך קריירת המשחק המפוארת שלו, שבמהלכה זכה בשש אליפויות עם שיקגו בולס לצד מייקל ג'ורדן.

לארסה פיפן עם מרקוס ג'ורדן, הבן של מייקל ג'ורדן. Alexander Tamargo, GettyImages
נכנס לנעליים גדולות. פיפן עם הבן של ג'ורדן/GettyImages, Alexander Tamargo
לארסה פיפן. Romain Maurice, GettyImages
תהפוך מגברת פיפן לגברת ג'ורדן?/GettyImages, Romain Maurice

כיום כידוע, לארסה פיפן נמצאת בזוגיות עם הבן של מייקל ג'ורדן, מרקוס. המראיין אמר ללארסה בתגובה ש"מרקוס צריך למלא פה נעליים גדולות", והיא ענתה: "הוא מידה 15 בנעליים, הוא בסדר" - כשהיא רומזת למימדיו הגדולים (מידה 50 במידות אירופאיות).

על הזוגיות הביזארית עם הבן של מייקל ג'ורדן (בן ה-32, שצעיר ממנה ב-16 שנה) ענתה לארסה פיפן: "פגשתי אותו לראשונה לפני כמה שנים... מייקל ג'ורדן ואשתו עברו תהליך גירושים, כך שמעולם לא פגשתי את אשתו, מעולם לא פגשתי את הילדים של מייקל, זה לא שהמשפחות שלנו היו חברים, מעולם לא הכרתי אותם". כמו כן, כדי להוסיף לביזאר, הבהירה שאם היא וג'ורדן יתחתנו, היא תיקח את שמו ותהפוך מגברת פיפן לגברת ג'ורדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully